Szemüveges bírók özönlötték el Budapestet
Marketinginfo.hu - 2009-06-30 10:42
Outdoor/indoor

A 'Szemüveget a bírónak' kampány folytatásaként megrendezett gerillamarketing akció a szemvizsgálat fontosságára hívta fel a figyelmet.

A korábbi "Szemüveget a bírónak" kampány folytatásaként, a napokban játékvezetőket engedett szabadon az Opticnet a főváros utcáin. A mostani gerilla akciót megelőzően a cég közel 4000 hivatalos labdarúgó játékvezető térítésmentes szemvizsgálatát vállalta.

A figyelemfelkeltő szemüvegeket viselő bírók ezúttal a Budapesten közlekedő, és az eső elől az aluljárókba menekülő járókelőket szólították meg, és hirdették, hogy sose árt egy új szemüveg. Az aktivitást a Claybird Group szervezte.

A járókelők jól fogadták a különböző utcai szituációkban sárga és piros lapokat felmutató, kommunikatív és labdát pattogtató szemüveges bírókat, akiknek szemüvegeit fel is próbálhatták és egy tükörben meg is nézhették, hogy miként áll nekik a keret.

Bácskai László, az Opticnet Hungary Érdekképviseleti Egyesülés cégvezetője az aktivitásról így nyilatkozott: "Számunkra is meglepő volt, hogy az utca embere mennyire "éhes" a szép szemüvegre és az információra. A labdarúgáson keresztül elkezdjük felhívni minden ember figyelmét arra, hogy a rendszeres szemvizsgálat mennyire fontos."



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Utcai táncos gerilla akcióval erősített a Nokia
  Gerilla akcióval nyomult a Sensation
  Utcai gerillák: vékony mezsgyén
  Mérik a Quad Light-ot
  Viva: gerillakampányolt

További hírek ebben a kategóriában

Kép: BMW A BMW fényjátéka
2017-12-08 09:21
A Szerencsejáték országjáró kamp...
Mesés advent az Allee-ban
Indul a szeretet.éhség. Országos...
Egyedülálló fényvetítés




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...