Hírek
16632 hír az adatbázisban
A közszolgáltatók körében is népszerű a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” Díj
Marketinginfo.hu - 2010-08-06 10:10
DM

Idén is sikerrel rajtolt a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" üzleti verseny a KKV és nagyvállalati szektorban.

A verseny jogszerűségét az enwc nemzetközi jogi tanácsadó csoport szavatolja, míg a lebonyolítás szakmai hátterét a ClientFirst Consulting Kft. biztosítja. Idén a verseny támogatója lett a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola is, így a leendő kommunikációs szakemberek is megismerhetik az ügyfélkiszolgálás területén a legjobbakat a mezőny résztvevői közül.

A mintegy 20 induló a telekommunikációs, biztosítási, ingatlan, és kereskedelmi szektorokból, az utazási irodák piacáról jelentkezett, de idén bővült a kör a közszolgáltatók piacával. Szinte az összes közszolgáltató nagyvállalat - Fővárosi Gázművek Zrt, Tigáz Zrt., GDF SUEZ, E.ON - csatlakozott a versenyhez, valamint a telekommunikációs szektor óriásai - Vodafone, Telenor, Magyar Telekom, Invitel - is bizakodva állnak a megmérettetés elé.

A szervezők szerint a cégek felismerték, hogy fontos az ügyfelek bizalmának megőrzése, a kiszolgálás színvonalának magas szinten tartása és ennek kommunikálása. Ezen kívül bár továbbra is érezhető az ingatlanszakma és autókereskedelem nehéz helyzete, a várható adóváltozások erősen hatottak a pénzügyi vállalkozások részvételi hajlandóságára is.

A tavalyihoz hasonlóan, idén is szoros versenyre számít Kricska István, a ClientFirst ügyvezető partnere. Mint mondja: sok tavalyi versenyző jelentkezett idén, emellett a cégek korszerűsítették ügyfélszolgálati irodáikat, új kiegészítő szolgáltatásokat vezettek be, esetenként átalakították call centereiket.

2010-ben újdonságnak számít, hogy nemcsak a személyes kategóriában, hanem a telefonos ügyfélszolgálataikat is benevezhették a résztvevők. Ezen kívül nemcsak próbavásárlásokkal, próbahívásokkal tesztelik a szolgáltatásokat, hanem megkérdezik az adott cég ügyfeleit is, így a két mérés összesítéséből jön létre a kiszolgálás színvonalát jellemző mutató.

Szakonyi Balázs



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Összemérik ügyfélkiszolgálásuk minőségét a vállalatok
  Negyedszer adták át a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban díjakat
  A Providenté a legjobb call center
  Az ügyfélkiszolgálás legjobbjait keresik
  A próbavásárlásokra fókuszál a GfK
  Továbbra is spórolnak a kkv cégvezetők a marketingen
  A válságban még fontosabb az ügyfélszolgálat
  A távközlési cégeknél is van mit javítani a telefonos ügyfélszolgálaton

További hírek ebben a kategóriában

Adatvizualizációs szolgáltatás a...
Bulival erősíti brand-jét a Ross...
Megtévesztő a „Megbízható ...
Ma van a spam ellenes világnap