Hírek
20822 hír az adatbázisban
A QR kódok jelene és jövője I.
mobilemarketer.com - 2010-09-28 09:43
Mobilmarketing

Egy évvel ezelőtt még csak újsághirdetések kis kiegészítőinek használták, mára viszont kezdik kiaknázni a QR kódokban rejlő hosszútávú lehetőségeket; szélesebb közönség számára és hosszabb távú feladatokra.

Napjainkban már nagy márkák csomagolásain is láthatunk QR kódokat, mint például a Heineken termékeinél, vagy kiskereskedelmi környezetben, mint például a GAP és a Jones New York is adoptálja a technológiát - nem csak hirdetés céljából - írja a MobileMarketer cikke. Észrevették ugyanis a márkák, hogy a QR kódokkal közvetlen kapcsolatot tudnak létrehozni a megvásárlásra szánt termék és a vásárló között, és olyan információkkal láthatják el a vásárolni vágyó célközönséget, amivel megkönnyítik a döntést és a választást a termékek között.

A Scanbury marketingigazgatója, David Javitch szerint a kódok használatának módjai végtelenek, például a GAP kódokat helyez el a boltjaiban, hogy interaktív módon segítse a vásárlót a számára legmegfelelőbb termék kiválasztásában. Gondolunk itt a testalkatának megfelelő ruhák jelzéseire, vagy leírásokra és legjobb vételek ajánlására, amik mind-mind felhasználóbarát módon segítik a vásárlást.

A kódolvasók elsősorban mobiltelefonokra telepíthetőek, és nagyjából az összes kamerás mobiltelefon típushoz van már hatékony és gyors kódolvasó, van amelyik készüléket már egy ilyen előre telepített alkalmazással lehet megvásárolni. A QR kódok egyszerűen integrálhatók a marketingstratégiába, a kódok elnavigálhatják a felhasználókat termékek leírásaihoz, bemutatókhoz, videókhoz, a márka Facebook vagy Twitter oldalaihoz vagy akár közvetlenül a hirdető mobil oldalára. Ráadásul, a technika adaptációját és használatát a mobil gyártók, fejlesztők és az operátorok is segítik, hiszen ők maguk is használják hirdetéseikben, reklámaikban, egy egy újdonság bevezetésekor, illetve különböző akciókra, nyereményjátékokra és sorsolásokra.

A cikk összeállításában szakmai partnerünk a Whirl Mobile.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A QR kódok jelene és jövője II.
  Mobilkóddal toboroz az AOL
  Mobilkód Magyarországon is

További hírek ebben a kategóriában

Mobilra viszi a cégvezetői dönté...
Elindult a beautyApp nevű alkalm...
A BMW Group és a Daimler AG egye...
Megnyílt Európa első okostelefon...