Hírek
19296 hír az adatbázisban
James Bonddal kampányol a Heineken
Marketinginfo.hu - 2012-08-16 11:43
Márkák

A holland sörmárka felrántotta a leplet globális promóciós kampányáról, amely az új James Bond filmet, a Skyfallt kíséri majd. A Skyfall nem az első Heineken által támogatott 007-es film.

A reklámhadjárat szeptember 29-én indul, ekkor lesz a sörmárka Skyfall szpotjának amerikai premierje. A reklámfilmet Facebook és Google aktivtások kísérik. A HORECA egységekben pedig eladáshelyi promóciók lesznek bevetve - adta hírül a Marketing Week.

A Heineken közleménye szerint a fenti program lesz a cég eddigi legnagyobb 007-es aktivitásának első lépése, a márka ugyanis 15 éve szponzorálja a sorozatot. A másfél évtized során először a márka is meg fog jelenni a filmben, maga a főhős fogja inni. A filmes franchise idén lett ötven esztendős, ennek alkalmából további aktivitásokra is készül a holland vállalat.

A filmet még két vállalatóriás is támogatja, a Coca-Cola és a Honda. Előbbi Coke Zero termékével köti majd össze a filmmel kapcsolatos televíziós, PR és outdoor tevékenységét, utóbbi termékeivel fog a filmben megjelenni.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Tehetségeket keres a Heineken
  Kampány: A világ legjobb buszmegállója
  Rekordot döntött a Pilsner Urquell
  Karácsonyi csomagolásban jelenik meg a Stella Artois
  Helyi kezdeményezések mögé állt a Heineken
  James Bond-lány a Heineken kampányában
  Heineken: a sörözés újrafeltalálása
  Izgalmasabbá tenné a vásárlást a Heineken
  Növelni készül prémium márkái eladásait a Heineken
  Újfajta „ötlettoborzást” tart a Heineken
  Cider felé nyit a Heineken
  Mexikói-ausztrál páros nyert a Heineken versenyén
  Magyar döntős a Heineken dizájnversenyén

További hírek ebben a kategóriában

MagyarBrands elismerésben részes...
Kávézót nyitott a Tiffany
Új termékcsaláddal robbant a haz...
Shortlistes lett az Epica Awards...