Hírek
19011 hír az adatbázisban
QR-kód kampány a WestEndnél
Marketinginfo.hu - 2012-09-03 15:01
Reklám

Közterületi kampányt indított a Sony, amely során a WestEnd bevásárlóközpont bejáratánál felépített installáción látható kódot kell a tér különböző pontjain elhelyezett jelölőkre állva telefonnal levadászni.

A japán vállalat új közterületi kampányát a Bunt 24 ügynökség tervezte. A cél, hogy a fogyasztókat játékos, egyedi formában tereljék a bevásárlóközpontban található Sony Centerbe, így hangsúlyozva a márka innovatív jellegét. A QR kód vadászat lényege, hogy a téren elhelyezett jelölőkre állva kell eltalálni a West End bejáratánál elhelyezett installáción látható QR kódot. Nehezítés, hogy nem minden jelölőről lehet "jó lövést leadni". A feladatot teljesítő vásárlók kedvezményekre jogosultak a Sony márkaboltjában - adta hírül a vállalat közleménye.

Megkeresésünkre Rab Sándor, a cég magyarországi kereskedelmi vezetője elmondta, hogy a hazai leányvállalat első alkalommal folyamodik stratégiai szinten a mobil marketing és a qr-kódok nyújtotta lehetőségekhez, utóbbit eddig egyes üzleteik alkalmazták, a termékekre vonatkozó plusz információk közlésére. A QR-kód vadászat pilot jelleggel fut, nincsenek konkrét tervek a folytatására nézve, de siker esetén nincs kizárva.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A videó hirdetőtábla lehet a legújabb trend
  Újrahasznosított billboard
  QR-kód marketing ajánlás a DIMSZ Mobilmarketing tagozatától
  Halva született a QR-kód?
  NFC technológiával erősít a Corvin Plaza
  Szerdán nyit az Árkád 2
  Láthatatlan kóddal a hamisítások ellen
  Globális közösségi kampányt indít a Swarovski
  Megújul a WestEnd magazinja
  Tchibo üzlet nyílik a WestEndben

További hírek ebben a kategóriában

A ’90s hangulatot idéző Ad...
A Lavazza új nemzetközi reklámka...
Új ízekkel debütál a Fanta
Közös kampányban a Columbia és Z...