Hírek
18381 hír az adatbázisban
Újra indul az Együtt a babákért CSR kampány
Marketinginfo.hu - 2012-11-02 16:47
CSR

A dm drogerie markt november 2-án induló kampányában második alkalommal tűzi ki célul a nehéz körülmények között élő családok támogatását. A program együttműködő partnerei a Katolikus Karitász és a Pampers.

"Tavaly első alkalommal szerveztük meg az Együtt a babákért kampányunkat. Nagy öröm volt látni, hogy mennyire megérinti az embereket ez a téma. Vásárlóink aktív részvétele is megerősített bennünket abban, hogy idén ismét megszervezzük a programot" - nyilatkozta Kanyó Roland, a dm PR menedzsere

Magyarországon jelenleg több ezer család él hátrányos helyzetben, a regisztrált munkanélküliek száma pedig még mindig 10 százalék fölött van. Egyre nagyobb az olyan családok száma, akiknél komoly gondot jelent a mindennapi élethez szükséges cikkek előteremtése. A kisgyermekes családoknál ebbe a körbe tartozik a pelenka is, melynek megvásárlása nagy pénzügyi megterhelést jelent a családoknak. Az előző évhez hasonlóan, minden dm üzlet szimbolikusan felvállalja a "keresztapai" szerepet egy-egy nehéz anyagi körülmények között élő kisgyermekes családnál. Így összesen 262 rászoruló családot tudnak támogatni. Az együttműködés során pelenkákkal segítik az érintett családokat, a Karitász részletes igényfelmérése alapján.

"Magyarország egyik vezető pelenkaforgalmazójaként a Procter & Gamble számára is kiemelten fontos a kisgyermekes családok támogatása, ezért örömmel csatlakozunk ismét a kezdeményezéséhez. Meggyőződésünk, hogy összefogással sokat tehetünk a rászoruló családokért" - nyilatkozta Karancsi Zsolt, a P&G vállalati kapcsolatok menedzsere.

A dm idén is számít vásárlói segítségére, akiket igyekszik bevonni a támogatásba. Ők a dm boltokban található infopulton keresztül 50 active beauty pont adományozásával járulhatnak hozzá egy-egy kisgyermek fél éves pelenka-csomagjának biztosításához. A termékeket mindehhez a Pampers biztosítja.

"A Katolikus Karitász évtizedek óta kiemelt figyelmet fordít azokra a kisgyermekes családokra, akik anyagi gondokkal küzdenek. Célunk, hogy minden újszülött érkezése felhőtlen öröm legyen. Az elmúlt évben mintegy 260 babának tudtunk egyenként 25 csomag pelenkával segíteni a dm vásárlóinak összefogásával. Szeretnénk országszerte arra kérni a dm vásárlóit, hogy támogassuk idén is közösen a kisgyermekeket" - nyilatkozta Écsy Gábor, a Katolikus Karitász országos igazgatója.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Pampers a kisbabák életének megmentéseért
  Bérfejlesztés a dm-nél
  Idén is 260 családot támogat a dm
  Jótékonysággal egybekötött üzletnyitások
  Húszmilliós adomány a dm-től
  Idén is elindítja karitatív programját a dm
  Forgalomnövekedést ért el a dm
  Rajzpályázatot hirdet a dm
  Átadták a naptejeket az óvodáknak
  Bújtatott áremelést alkalmaz a Pampers
  Youtube klipekből vágta össze új reklámját a Pampers
  Szlovákiában lát potenciált a dm
  „Együtt a babákért”: lezárult a dm pelenka-kampánya
  Új integrált kommunikációs ügynökségi csoport alakult
  Új vezető tanácsadó a Morpho Communications-nél
  Gyermekeket óv a dm
  Adományozott a dm
  „Együtt a babákért” CSR kampány a dm-ben
  Folytatja CSR kampányát a dm

További hírek ebben a kategóriában

Összefogás az újpesti Királykert...
Újabb elismerést kapott a Schnei...
Fiatal agrárszakembereket díjazo...
Sportpályázat a K&H-tól