Hírek
19412 hír az adatbázisban
Magyar termékek: a Lidl polcaira kikerül a termelők neve és képe
Marketinginfo.hu - 2012-11-27 10:22
Márkák

"Az átláthatóság növeli az eladhatóságot"- elgondolás jegyében a terméktranszparenciára koncentrál a Lidl.

Egyre több fogyasztó értékeli pozitívan, ha a terméket hazai termelő állította elő: ennek is köszönhető, hogy az elmúlt öt évben a Lidl 34%-ról 52%-ra emelte termékkínálatában a magyar termékek részarányát 154 hazai üzletében - olvasható az áruházlánc közleményében.

Persze van még hova fejlődni: egy biotermékeket forgalmazó bajorországi projektben a fogyasztók a termék teljes útját végigkísérhetik, ha a csomagoláson található kódot beütik egy megadott honlapon - teszik hozzá.

"Magyarországon is elindultunk ezen az úton, több hazai termelő arcával és nevével találkozhatnak vásárlóink áruházainkban, mert szeretnénk felhívni a figyelmet a minőségi hazai termékekre és azok beszállítóira, valamint mindazon hozzáadott értékekre, amelyet a magyar termékek képviselnek országhatáron innen és túl." - mondta Grósz Jenő a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.

"A termék transzparencia nem divat, hanem jogos igény a vásárlók részéről, amire egyre nagyobb hangsúlyt kívánunk fordítani a jövőben."- hívta fel a figyelmet.

Jelenleg 202 magyar beszállító közel 700 termékével találkozhatunk a Lidl hazai áruházaiban, azaz mintegy 50%-kal több magyar termék jelent meg a polcokon az elmúlt öt év során, ezért is fontos, hogy a fogyasztók tisztában legyenek azzal, honnan származik az élelmiszer, amely a kosarukba kerül.

A németországi központú üzletlánc egyébként folyamatosan növeli a magyar termékek számát külföldön lévő áruházaiban is. "Egyre több magyar beszállítónknak tudunk külföldi piacra jutási lehetőséget is biztosítani: jelenleg 36 beszállító mintegy 106 termékével találkozhatunk a Lidl külföldi áruházaiban"- mondta korábban Grósz Jenő.

A magyar szállítók főként friss és mélyfagyasztott zöldségeket, felvágott és szalámiféléket, borokat, fagyasztott tésztaféleségeket és panírozott húsokat, olajos magvakat, illetve üdítőitalokat szállítanak ki 9 országba, közel 6 milliárd Ft értékben.

A közelmúltban startolt "Értéket őrzünk" kampány idehaza azt célozta, hogy felhívja a figyelmet a minőségi hazai termékekre és azok beszállítóira, valamint mindazon hozzáadott értékekre, amelyet a magyar termékek képviselnek országhatáron innen és túl.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Magyar dinnyét vesz át a Lidl
  Újabb beszállítókat keres a Lidl
  Csak magyar dinnyét árul a Lidl
  Visszahívja rollereit a Lidl
  Hosszabbított a Lidl és a Carbon Group
  Még a Big Mac is lehet magyar termék
  Elkészült a nemzeti élelmiszerlánc-biztonsági stratégia tervezete
  A Lidl 60 százalékra emelné a magyar beszállítói arányt 2014 végére
  Így kerüli meg a plázastopot az Aldi és a Lidl
  Nagy-Britannia: mindenkin túltett az ALDI ünnepek előtt
  Növelte a magyar termékek arányát a Lidl
  Szeptembertől tényleg magyar a „magyar termék”
  Új ügynökséggel dolgozik a Lidl
  Magyar termékeket népszerűsítő cég alakult
  Magyar termékek közös promóciója
  Szerbiában terjeszkedik a Lidl

További hírek ebben a kategóriában

Az ACG lett az E.ON Hungária Zrt...
Radikális változás a pezsgőpiaco...
Toyota-Suzuki együttműködés
A G-Shock 35. éves fennállását ü...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...