Hírek
19118 hír az adatbázisban
Virtuális próbafülke divatmárkáknak
Marketinginfo.hu - 2013-01-28 10:23
Digitális

Számos cég mellett, az adidas és a Hugo Boss is részt vesz, egy nemrég indult virtuális próbafülke funkcióban, amely az online vásárlási élmény javítását célozza.

A Fits.me által létrehozott eszközt a vásárlók arra használhatják, hogy méreteik- köztük magasság, súly, mell-, csípő-, és derékbőség- megadását követően szemügyre vehetik, hogyan állna rajtuk az általuk kinézett ruha. Az élményt virtuális manökenek, ruhamodellek és fényképek fokozzák- a ruhák bármely méretű és formájú kombinációban megtekinthetők. Emellett, a vásárlók egymás mellett összehasonlíthatják a két különböző méretű öltözéket- számol be a Marketingweek.


Heikki Haldre, a Fits.me alapítója és vezérigazgatója úgy véli, a platform javítja a fogyasztói bizalmat az online ruhavásárlással kapcsolatban, továbbá csökkenti a visszavételi arányt. Számításai szerint, a digitálisan vett ruhákat akár 62 százalékkal nagyobb arányban viszik vissza, mint a hagyományos kiskereskedelmi egységeknél vásároltakat.

Az eszköz mindamellett nem újdonság, tavaly a Tesco indított egy hasonló virtuális próbafülke alkalmazást brit Facebook oldalán, amely azóta már a lánc saját divatoldalára került fel.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A jövő próbafülkéje
  A budapesti Hugo Boss Store újra nyílt
  Egyre többet YouTube-oznak a divatmárkák
  A virtuális valósággal kacérkodnak a márkák
  Digitális kampánnyal ünnepel a Hugo Boss
  Új márkanagykövet a Hugo Boss-nál
  Nem elégedett a Hugo Boss tulajdonosa
  Megnyitotta első magyarországi üzletét a Desigual
  Marilyn Manson lesz a Saint Laurent új kampányarca
  Februártól használtruhákat gyűjt a H&M
  Hugo Boss kampány: digitális útmutató a fekete nyakkendőhöz
  Egynél több Zara üzlet nyílik meg naponta
  Üzletei bővítésére koncentrál a Hugo Boss
  Hogyan szedi ráncba az Adidas a Reebok-ot?
  Női kézilabdát szponzorál az adidas

További hírek ebben a kategóriában

Innovatív kármegelőzési marketin...
Önvezető kamionokat tesztelt a V...
Az Internet Hungary-n bemutatkoz...
Az év CIO-ja 2017