Hírek
18561 hír az adatbázisban
Új márkastratégiát kezdeményez az Adidas
Marketinginfo.hu - 2013-02-12 12:11
Márkák

Új, termék vezérelt márkastratégiát indított az Adidas, amely a cég első nagy megmozdulása, a londoni olimpia szponzorációja óta.

A német sportszermárka egyben új cipő-termékcsaládot dobott piacra, amely tükrözi riválisaival - a Nike-kal és az Asics-szel való versenyt- tájékoztat, a marketingweek.

Az ezen a héten bevezetésre kerülő "Boost" lábbeliket, a vállalat futóknak készített prémiummárkaként pozicionálja. Az Adidas, a termékekhez, egy új cipő-párnázási technológiát is kifejlesztett, amelyet "talpközépi energia kapszulaként" nevez. Az eljárás hasonló a Nike Air Max innovációs megoldásához.

A vállalat úgy véli, hogy a futás sportág kulcsfontosságú növekedési terület a sportpiacon, ám az elmúlt években nem volt semmilyen jelentős innováció, e kategória termékei körében. Ezért a cég termékinnovációval igyekszik versenyképes lenni és prémium termékkel, hosszú távú márkaépítést tervez. Az Adidas, amely hagyományosan a futballmárkaként vált ismertté, az ismertség megnövekedését reméli, a futás kategóriában. E sportág termékkörében elvesztette domináns szerepét tavaly, amikor erőforrásait, az olimpiai játékok szponzorálásába fektette.

Indul a hírverés

A Boost bevezetését, a márka nagykövetei - köztük Jessica Ennis, Lionel Messi és David Beckham- fogják támogatni. Az Egyesült Királyságban, a nagy horderejű tévéreklám kampányt kezdeményeznek, amely a Brit Awards (február 20.) sugárzása során indul el. Ezt követően outdoor, nyomtatott és online felületeken is beindul, az "Endless Energy" kampány.

A vállalat a berlini, a bostoni és a londoni maraton során futtat majd promóciós és mintavételi programokat a Boost termékkörében.

Annak ellenére, hogy a cég nem erre a sportágra fókuszált- a vállalat tavalyi utolsó negyedévének 4.17 milliárd eurós bevételeiből, az 11 százalékos részesedést hasított ki. Az Adidas növeli marketingbefektetéseit a futás kategóriában, ám éles versennyel kell szembenéznie a Nike és az Asics oldaláról, amelyek szintén erőteljesebb marketinggel állnak elő, az elkövetkező hónapokban.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Élőben jelentkezik a YouTube-on az Adidas
  Az Adidas vezérigazgatója elismerte, hogy hibáztak
  Már a Nike-nál és az Adidas-nál is tombol az okosóra láz
  Adidas: "a Foci VB legvonzóbb márkája kívánunk lenni"
  Tovább nőhet a "Beckham brand" értéke
  Lionel Messi-re és a Facebookra támaszkodik az Adidas
  Túl a rózsaszínen- a nőket célozzák a sportmárkák
  A Reebok miatt lett veszteséges az Adidas
  Az Adidas új olimpiai kampánya
  Bezárja kínai gyárát az Adidas
  Hogyan szedi ráncba az Adidas a Reebok-ot?
  Hamis Adidas nadrágokat foglalt le a NAV
  Edző készüléket vezet be az Adidas

További hírek ebben a kategóriában

Több díjat nyert a Lufthansa
A Manna állásfoglalása a GVH bír...
Pásztor Annával kampányol a Glob...
Jobb minőségű kenyer június végé...