Hírek
10930 hír az adatbázisban
A magyar piacra szabott ciderrel állt elő a Strongbow
Marketinginfo.hu - 2013-04-26 09:31
Márkák

A Strongbow kifejezetten az édes szájú magyar piacra fejlesztette legújabb ízvariánsát. A bevezető kampány megjelenik a zene- és a divatvilágban is.

A Strongbow a magyar fogyasztók visszajelzései alapján fejlesztett egy édesebb ízű, alma-méz variációt. Az új íz mellé pedig egy új márkaüzenettel is előálltak: mindenkit arra kérnek, gondolkodjanak frissen az Honey&Apple-ről, a mézesalmáról- jelezte a márka.

Az új ízvarians leképeződése a divatvilágban is megtörtént: Szegedi Kata díjnyertes divattervező legfrissebb kollekciójában is megjelennek az ital által ihletett darabok.

Az új íz bevezető kampányához tartozik egy az 1940-es évek amerikai jazzvilágát idéző zeneszám AppleHoney címmel, amely három neves lemezlovast, Julia Carpentert, Chris Lawyer-Bricklake-et és Lotfi Begit (Compact Disco) is megihlette. A remixeik elérhetők a legnagyobb videómegosztón.
A Strongbow azonban továbbra is keresi a friss gondolatokat, amelyeket az alma és a méz ihlet, így a Magyar DJ Szövetséggel közösen pályázatot hirdetnek kezdő, félprofi és profi lemezlovasok számára, hogy az AppleHoney számra készítsék el saját mixüket.

A dal zenesávjai hamarosan elérhetők lesznek a márka weboldalán csakúgy, mint a részletes pályázati felhívás. A remix-versenyre 2013. május 24-től lehet majd jelentkezni. A győztes DJ számos értékes nyereménnyel gazdagodik, hiszen felléphet a Balaton Soundon, találkozhat egy nemzetközi neves DJ-vel, aki a dalát is meghallgatja majd, sőt mixe felkerül a 2013-as Remix Válogatásra is, így több ezer emberhez juttatva el a DJ nevét.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Itt a magyar cider: íze, mint a levendula
  Egy év alatt 865 százalékkal nőtt a ciderfogyasztás
  Cider felé nyit a Heineken
  Ciderrel megy neki a nyári szezonnak a Carlsberg

További hírek ebben a kategóriában

Szuperolcsó autót fejleszt a Vol...
Újabb sportágat támogat a Martin...
Idén már a Seat Leon Eurocupban ...
Nyilvánosak a Tesco eredményei




Projektvezető
Veszprém megye, IMPC Personnel Hungária Kft.
Kereskedelmi munkatárs
Budapest XVII. kerület, IMPC Personnel Hungária Kft.
Sales representative
Budapest, PB Power Trade, a.s.