Hírek
13474 hír az adatbázisban
A magyar piacra szabott ciderrel állt elő a Strongbow
Marketinginfo.hu - 2013-04-26 09:31
Márkák

A Strongbow kifejezetten az édes szájú magyar piacra fejlesztette legújabb ízvariánsát. A bevezető kampány megjelenik a zene- és a divatvilágban is.

A Strongbow a magyar fogyasztók visszajelzései alapján fejlesztett egy édesebb ízű, alma-méz variációt. Az új íz mellé pedig egy új márkaüzenettel is előálltak: mindenkit arra kérnek, gondolkodjanak frissen az Honey&Apple-ről, a mézesalmáról- jelezte a márka.

Az új ízvarians leképeződése a divatvilágban is megtörtént: Szegedi Kata díjnyertes divattervező legfrissebb kollekciójában is megjelennek az ital által ihletett darabok.

Az új íz bevezető kampányához tartozik egy az 1940-es évek amerikai jazzvilágát idéző zeneszám AppleHoney címmel, amely három neves lemezlovast, Julia Carpentert, Chris Lawyer-Bricklake-et és Lotfi Begit (Compact Disco) is megihlette. A remixeik elérhetők a legnagyobb videómegosztón.
A Strongbow azonban továbbra is keresi a friss gondolatokat, amelyeket az alma és a méz ihlet, így a Magyar DJ Szövetséggel közösen pályázatot hirdetnek kezdő, félprofi és profi lemezlovasok számára, hogy az AppleHoney számra készítsék el saját mixüket.

A dal zenesávjai hamarosan elérhetők lesznek a márka weboldalán csakúgy, mint a részletes pályázati felhívás. A remix-versenyre 2013. május 24-től lehet majd jelentkezni. A győztes DJ számos értékes nyereménnyel gazdagodik, hiszen felléphet a Balaton Soundon, találkozhat egy nemzetközi neves DJ-vel, aki a dalát is meghallgatja majd, sőt mixe felkerül a 2013-as Remix Válogatásra is, így több ezer emberhez juttatva el a DJ nevét.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ismeretterjesztő ciderautomaták országszerte
  Tűzfalfestő összművészeti fesztivál indul a fővárosban
  Edukációs kampány a ciderről
  Indul a Strongbow fesztiválja
  Itt a magyar cider: íze, mint a levendula
  Egy év alatt 865 százalékkal nőtt a ciderfogyasztás
  Cider felé nyit a Heineken
  Ciderrel megy neki a nyári szezonnak a Carlsberg

További hírek ebben a kategóriában

fotó: Törley 12 érmet nyert a Törley
2015-05-20 10:09
Görög Zitával kampányol az AMNES...
Elismerés a MOL UPPP kampánynak
Jó évet zárt a Dreher anyacég
Kispincészet borkülönlegessége l...




Account manager
Trade Marketing Divíziónk tovább erősítése céljából keressünk vidám, dinami...
Online marketing manager
Online marketing manager Szakirányú tanulmányok és angol nyelvtudás sz...
Marketing munkatársat keresünk B2B területre!
Műszer és laborberendezés kereskedelemmel foglalkozó cég B2B területre mark...