Hírek
19011 hír az adatbázisban
A Google stratégiai partnere lett a Carnation
Marketinginfo.hu - 2013-07-30 13:51
Digitális

Stratégiailag fontos megállapodás jött létre a Carnation Group anyacége, a POSSIBLE és a Google között, a Wildfire kapcsán.

A Wildfire egy olyan program amely közösségi média felületeket köt össze. A Wildfire segítségével a hirdetők egyszerre menedzselhetik Facebook, Google+ és Youtube kampányaikat. Hamarosan a LinkedIn-nel is bővül a lista. A digitális eszköz abban nyújt segítséget a hirdetőknek, hogy még több információt szerezzenek fogyasztóikról- valamint az így nyert adatokat hatékonyabban használják a kampányokban.

A megállapodásnak köszönhetően a Carnation Group még könnyebben lesz képes lépést tartani azokkal a technológiai innovációkkal, melyek az iparágat globális szinten formálják.

A Google a POSSIBLE-t összetett ügyfélportfóliója, közösségi médiaban elért sikerei és ezen a területen felhalmozott tudása alapján választotta együttműködő partneréül.

"Irodáink az elkövetkezendő 3-6 hónapban Wildfire workshopoknak adnak majd otthont. A workshopokon világszinten dedikált csapatok kutatják majd fel azokat az ügyfeleket és kampányokat, amelyeknél leginkább kiaknázhatjuk az új platform nyújtotta lehetőségeket." - Vernyik Imre, a média divizió vezetője.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Óriási változást hoz a Google Glass?
  Gigantikus összeget költ új terméke reklámjára a Motorola
  Ügynökségi változások a Telenornál
  Élj a mának a Fütyülőssel
  Carnation: karácsonyi minisite a Niveának
  Carnation - weboldal az Artwerk cégcsoportnak

További hírek ebben a kategóriában

Az év CIO-ja 2017
Októberben nyílik az első „...
A UPS virtuális valóság technoló...
Az önvezető technológia az autóv...