Hírek
18561 hír az adatbázisban
Globális átalakítás az Adidas-nál
Marketinginfo.hu - 2014-08-01 12:11
Márkák

A sportszergyártó globális márkacsapatokat rendel termékkategóriáihoz. A vállalat célja a céges innováció és kommunikáció közelebb hozása egymáshoz.

Az Adidas eddigi globális brand marketing csapata feloszlik, a jövőben minden egyes termékkategória saját csúcsszervezetet kap - adta hírül a MarketingWeek. Az új egységeket vezető menedzserek fennhatósága a kutatás-fejlesztéstől a reklámozásig minden márkatevékenységre kiterjed majd. Ez a koncepció sokoldalú szakembereket kíván.

A vállalat reményei szerint az új struktúra gyorsítja a döntéshozást, és hatékonyabbá teszi a kereskedelmi stratégiákat. A cég marketing költései a forgalom 12-13 százalékát teszik majd ki. A csoport idei bevételei 16 milliárd euró körül lesznek, eszerint a marketing büdzsé meghaladja majd a 2 milliárd fontot. 2010 óta ez az első alkalom, hogy ez a keret növekszik, nem véletlen: abban az évben is volt labdarúgó-világbajnokság.

A vállalat mezszponzorként is aktív lesz, a Manchester United és a Juventus szerelését is az Adidas szállítja.

Látható, hogy a labdarúgás kiemelt szerepet játszik a cég stratégiájában, ennek oka, hogy a futball termékkategóriától idén 2 milliárd eurós forgalmat várnak.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Növelte forgalmát és nyereségét az adidas a második negyedévben
  200 üzletet zár be Oroszországban az Adidas
  Bőrcipőmárkát vett az Adidas
  Az Adidas a németek kedvenc márkája
  Élményekkel hódítana az Adidas
  Növeli marketing büdzséjét az Adidas
  A falra mászott Messi
  Méregtelenít az Adidas
  Élőben jelentkezik a YouTube-on az Adidas
  Az Adidas is a vébére készül
  Ellenszélben is jól teljesített az Adidas
  Nőtt az Adidas profitja
  Nem szerződik szcientológusokkal az Adidas
  Az Adidas vezérigazgatója elismerte, hogy hibáztak
  Már a Nike-nál és az Adidas-nál is tombol az okosóra láz
  10 százalék feletti forgalomcsökkenés az Adidas-nál
  Adidas: "a Foci VB legvonzóbb márkája kívánunk lenni"

További hírek ebben a kategóriában

Több díjat nyert a Lufthansa
A Manna állásfoglalása a GVH bír...
Pásztor Annával kampányol a Glob...
Jobb minőségű kenyer június végé...