Hírek
19011 hír az adatbázisban
A legjátékosabb brandek toplistája
Marketinginfo.hu - 2015-01-27 14:57
Promóció

A Happy Day márkához kötődött a legtöbb nyereményjáték az elmúlt két évben - derítette ki a Webnyeremeny.hu portál. A gyártók versenyében az Unilever, a boltok között a Tesco áll az élen.

A site adatai alapján az elmúlt két évben az FMCG szektorból a legtöbb nyereményjáték darabszámra a Happy Day, a Rexona, a Pöttyös, a Procter & Gamble multibrand, a Coca-Cola és a Fa márkákhoz kapcsolódott. A Happy Day esetében az jelentette az első helyet, hogy sok kisebb üzletláncban is külön nyereményjátékot szervezett.

A Webnyeremeny.hu több, mint 600 vásárláshoz kapcsolódó, nyereményjátékkal egybekötött FMCG promóciót dolgozott fel a 2013-as és a 2014-as évből. Ezen belül a társaság megvizsgálta külön az élelmiszer, az ital, a kozmetikai és háztartási cikkek, és kifejezetten az üzletláncokhoz kötődő promóciókat, és a teljes nyereményjáték piacot is.

A gyártók versenyében az Unilever áll az élen, őt követi a Henkel, a Rauch, a Nestlé és a Procter & Gamble. Ezek a gyártók indították tehát darabszámra a legtöbb nyereményjátékot.

Ha az üzletláncokat nézzük, a legtöbb nyereményjátékban a Tesco-ban lehetett részt venni, őt követi a Coop, majd a Spar-csoport - mondta el Galambos Dániel, a Webnyeremeny.hu tulajdonosa.

Az élelmiszer kategórián belül a gyártók versenyét a Ferrero nyerte, a márkák közül pedig a Kinder és a Gyermelyi indította a legtöbb nyereményjátékot. A szegmensen belül leggyakrabban (43%) blokkhoz kötődő adatokat kellett beküldeni, 24%-ban kódot, 23%-ban pedig magát a csomagolást. A legtöbb nyereményjáték 2013-ban szeptemberben indult, míg 2014-ben májusban - derül ki az idén 15 éves Webnyeremeny.hu kutatásából. A nyereményjátékok legnagyobb része 8 hétig tartott.

A legkedveltebb nyeremény típus az élelmiszer kategóriába tartozó márkák nyereményjátékainál a műszaki cikk, ezt követik a konyhai kiegészítők, az utalványok és saját termékek.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Ötmilliárd dolláros üzletre készül a Tesco
  Fiatal kreatívokat invitál az Unilever
  226 csekkponttal indul a Tesco
  Feltekeri a hangot az Unilever
  Eredményt hirdettek a Metro-Kia promócióban
  Nyereményjátékot indított a Camping
  Elindult a Shell nyereményjátéka

További hírek ebben a kategóriában

Vénusz Lángos Voks 2017
A Decathlon országos kampánya
Indul a GLAMOUR Gardróbfrissítés
A 110 éves Theodora promóciós ka...