Hírek
19271 hír az adatbázisban
Szakember-keresés: be kell vetni a közösségi médiát
Marketinginfo.hu - 2015-10-14 16:06
Karrier

BrandJob: a legjobb jelöltekért folytatott versenyben felértékelődik, hogy ki tudja elérni azokat, akik egyébként maguktól nem keresnének állást. Aktivizálásukhoz egyre fontosabb a közösségi média.

"Azokat az álláskeresőket nevezzük passzívnak, akik inkább csak belebotlanak 1-1 hirdetésbe, tudatosan nem keresnek munkát. Mivel kevesen keresnek aktívan állást, egyre fontosabbá válik, hogy a passzív álláskeresőket is el tudjuk érni és meg tudjuk szólítani" - mondja Hadi László, a munkáltatói márkaépítéssel foglalkozó BrandJob ügyvezető igazgatója.

"Tapasztalatunk szerint legyen szó akár áruházi eladóról és árufeltöltőről, akár vállalati jogászról, a kommunikációs kampányba ágyazott, kreatívan kialakított, pontosan megtervezett közösségi média kampányok kimagasló sikerességgel működnek. Méréseink szerint ezeknél a kampányoknál - az amúgy passzívnak tekinthető - látogató 4 percet tölt az adott kampány oldalain. Az ügyfél számára a sikeres kampányok azt jelentik, hogy rövidebb idő alatt, kevesebb ráfordítással, több jelöltet tudunk elérni és közülük többen is jelentkeznek" - mondta Hadi László.

Egy, az USA-ben készített tavalyi kutatás szerint az elhelyezkedők több mint harmada a közösségi médián keresztül talált állást magának. A becslések szerint a magyarországi statisztikák is- legalábbis néhány típusú munkakört illetően - közelítenek ehhez az arányhoz. Ebben a növekedésben mind a közösségi médiás hirdetési lehetőségek bővülése, mind pedig a közösségi oldalak elterjedtsége óriási szerepet játszik.

"Egyre többen kezdik a napjukat azzal, hogy megnézik, mi történt a környezetükben, és végiglapozzák a Facebook, Twitter vagy LinkedIn oldalaikat. A munkatársat kereső cégeknek őket kell megtalálniuk. Ezt pedig kreatív, sokszínű tartalommal, pontos célzással, jól időzített kampánnyal és folyamatos méréssel igenis meg lehet megtenni. Legutóbbi munkánk során is az ügyfél választása végül egy olyan jelöltre esett, aki nem direkt keresésünk vagy állásportálon történő hirdetésünk, hanem Facebookos kampányunk alapján jelentkezett " - mondta a BrandJob ügyvezető igazgatója.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  El kell menni sörözni az ideális jelöltekkel?
  Álláskeresési trendek 2016-ban
  A csábítás reklám nélkül
  Új kihívások előtt a HR-esek
  A Közösségi média – munkajogi kihívások
  Online kapcsolatépítés a sikeres álláskereséshez
  "A hirdetőtáblás keresés a múlté"- Magyarországra érkezik a TMP

További hírek ebben a kategóriában

Új pénzügyi igazgató a MOL Magya...
Új kommunikációs igazgató a The ...
Új vezető a Sanofi Magyarország ...
Új Property Management vezető a ...