Hírek
20906 hír az adatbázisban
Mozgósít az AVON mellrákellenes kampánya
Marketinginfo.hu - 2015-10-21 15:03
CSR

A mellrák elleni küzdelem hónapja alkalmából az AVON és az AVON a Nőkért Alapítvány 31 országban indítja el kampányát, amellyel több tízmillió nő figyelmét kívánja felhívni a szűrővizsgálatok fontosságára.

Évente összesen 2 millió nőt diagnosztizálnak mellrákkal világszerte, melyből 1,5 millióan meggyógyulhatnak, ha időben észreveszik a betegséget. Az AVON Kebelbarátnők nevű figyelemfelkeltő kampánya 31 országban indult el és arra biztatja a nőket, hogy merjenek őszintén beszélni a nehéz témákról is, figyeljenek oda maguk és barátnőik egészségére, és emlékeztessék egymást rendszeresen a szűrővizsgálatok fontosságára.

Az AVON kampányának fő üzenete, hogy a nőknek fontos felelősségük, hogy aktívan bátorítsák a családtagjaikat és a barátaikat, hogy ismerjék meg saját testüket, végezzenek rendszeresen önvizsgálatot, legyenek tisztában a kockázatokkal, és ha szükséges, beszéljenek orvosukkal is.
Az énekes Fergie, az AVON nemzetközi nagykövete aktívan kiáll a kampány mellett. "A nők a legjobb barátnőjükkel mindenről, de tényleg mindenről beszélnek, kivéve a mellrákot. Itt az ideje, hogy változtassunk ezen, és bátran szegezzük neki a kérdés legjobb barátnőinknek."

"A Kebelbaratnők kampánnyal az AVON ismét arra kéri a nőket, hogy legyenek tagjai egy társadalmi mozgalomnak, egy valódi női összefogásnak! Arra buzdítunk minden hölgyet, hogy ossza meg ezt a videót, jutassa el a legjobb barátnőihez, hogy tudják, fontosak számára, számíthatnak rá!" - mondta Végh-Kósa Anita, az AVON Magyarország kommunikációs vezetője.

Az AVON Magyarország emlőrák elleni küzdelme adománygyűjtő kitűzők értékesítésével kezdődött 1998-ban. Azóta Magyarországon minden eladott termékünk után 1 Ft-ot automatikusan, míg adománygyűjtő termékeink teljes hasznát egy donációs alapba helyezzük. Ebből az alapból finanszírozzuk a figyelemfelhívó kampányainkat és ebből támogatjuk a különböző szervezeteket, alapítványokat is, amelyek működését Magyarországon az elmúlt 17 év során több mint 500 millió forinttal támogattuk" - tette hozzá Végh-Kósa Anita.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Növelheti a mellrák kockázatát a nőknél a sok szalonna és kolbász fogyasztása
  A Liverpool női focicsapat szponzor lett az Avon
  Bútoradomány az Avontól
  Kismama parkoló az AVON-nál
  A társadalmi felelősségvállalás női szemmel
  Hatvanmillió forintos AVON-adomány
  Fontos szinthez ért az AVON
  AVON a családon belüli erőszak ellen
  Tízezren az AVON mellrákellenes sétáján
  Ezreket vár az AVON a mellrákellenes napra
  Ezrek csatlakoztak az Avonhoz a mellrák elleni küzdelemben

További hírek ebben a kategóriában

A PromoBox Magyar Termék ajándék...
Csökkentette szén-dioxid-kibocsá...
A P&G meghirdette a 2019. évi Ve...
Közös véradást szervez a DRV és ...