Hírek
18381 hír az adatbázisban
Kommunikációs kampány a SIGNAL IDUNA Biztosítótól
Marketinginfo.hu - 2017-04-20 18:40
Márkák

A SIGNAL IDUNA Biztosító egy lakossági fókuszú márka- és imázsépítő online kommunikációs kampányt indított idén áprilisban.

Az öthetes kampány részeként egy imázs videófilm, egy Facebook alkalmazás, valamint egy microsite készült, a kommunikációt pedig PPC hirdetések, valamint PR megjelenések támogatják.

A SIGNAL IDUNA Biztosító kompozit biztosítóként közel 25 éve van jelen a hazai biztosítási piacon és a dinamikus fejlődésnek köszönhetően bekerült a 10 legnagyobb díjbevételt felmutató biztosító közé. Marketingkommunikáció terén eddig főként az értékesítési partnerek támogatása állt a középpontban, a lakosságot közvetlenül megszólító kommunikáció kevésbé volt hangsúlyos. A társaság idén ezen a stratégián kíván változtatni, és a partnerek mellett közvetlenül a lakosságot is szeretné megszólítani. Ehhez jó alapot szolgáltat a név- és arculatváltozás, azaz a SIGNAL Biztosítóból 2017-ben SIGNAL IDUNA Biztosító lett, ezáltal a SIGNAL IDUNA márka egységessé vált a cégcsoporton belül.

A fenti cél érdekében olyan kommunikációs elemekre volt szükség, amelyekben egyszerre jelennek meg a vállalat márkaértékei, valamint biztosító megújult arculati elemei. Így készült el a biztosító értékeit bemutató "Jelek" elnevezésű imázs videó, a cégcsoport történetét bemutató microsite, valamint a lakosság számára kialakított többfordulós, nyereményjátékkal összekötött Facebook kvízjáték is, amely a microsite-on megjelenő tartalomból összeállított kérdéseket tartalmazza.

Annak érdekében, hogy a filmet, a microsite-ot és a Facebook kvízt minél többen megismerjék, online hirdetések indultak a Google és a Facebook felületein, valamint egy interjúsorozat is kezdetét vette, amely keretében a SIGNAL IDUNA vezetőivel készült riportokat olvashatnak a hazai gazdasági médiumokban.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A Richter és a SIGNAL nyerte el az idei Telenor Etikus Vállalat díjat

További hírek ebben a kategóriában

k Kőröstej az arab piacon
2017-05-25 14:13
Nőtt a Zwack Unicum Nyrt. profit...
A MAGNUM globális kampánya
Bővülő piaci lehetőségek előtt a...
Új zabtermékekkel debütál a Cerb...