Hírek
19011 hír az adatbázisban
Pásztor Annával kampányol a Globus
Marketinginfo.hu - 2017-06-20 13:44
Márkák

A márka újrapozícionálással kapcsolatos feladataiban és a most futó online minikampányban is a StyleCommunications ügynökséggel dolgozik együtt.

A minikampány célja a márka fiatalosítása és a márkaismertség növelése, hiszen a Globus zöldségkonzervekkel kapcsolatban hosszú évek óta nem történt különösebb marketing aktivitás.

Vajdahunyadi Csaba, a Globus kereskedelmi és marketingvezetőjének elmondása szerint a teljes marketingkommunikáció felépítésére, kivitelezésére a francia anyacég nemzetközi tendert írt ki, amit a Style Communications nyert meg. Így velük kezdtek el minden kommunikációs eszközt a magyar piacra átültetni és újakat kidolgozni. A Globus márka hosszútávú kommunikációjában az a cél, hogy a fogyasztók számára világossá váljon, a Globus zöldségkonzervekben nincs tartósítószer, rendkívül magas minőségű, több esetben bio termékekről van szó, amit bátran fogyaszthatnak az egészségtudatos családok is. A konzervekről általában nem ez a kép él az emberek fejében, így ezen változtatni nagy kihívás.

Buza Kriszta, a StyleCommunications vezetője hozzátette, hogy valóban nem egyszerű feladat pozitív imázst építeni konzerves termékekről, mert a márkaépítés során edukálni is szükséges és az előítéleteket ledönteni. Éppen ezért a GLOBUS általános kommunikációja mellett ebben az online kampányban szerettek volna olyat alkotni, ami kicsit túlmutat az átlagos zöldségkonzerv reklámokon, meghökkentő és inkább a fiatalabb korosztályt fogja meg. Pásztor Anna megosztó személyiségére építették fel ezért a filmet, akire nem csak egyedi stílusa miatt esett a választás, hanem mert fantasztikus kétgyermekes édesanya is, ezért hitelesen tudja képviselje a márkát. A StyleCommnications hosszú évek óta a 235 Productions csapatával dolgozik együtt, ezért nem volt kérdés, hogy most is közösen forgatják le a filmet.



A film mondanivalójának erősítéséhez további közösségi média kommunikáció is kapcsolódik majd, a teljes marketing kommunikációnak pedig ez még csak a kezdete.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További hírek ebben a kategóriában

Nőttek a Skoda Auto eladásai
Az árbevétel növekedésére számít...
DreherTalks sörtúra
A Friesland a következő öt évről