Hírek
19775 hír az adatbázisban
Sport Trendek Európában
Marketinginfo.hu - 2018-01-16 09:42
Kutatás

A ShopAlike nemzetközi csapata egy átfogó kutatást készített, miszerint mindenki az újévi fogadalmakra vár, hogy fittebb és sportosabb külsőt nyerjen magának.

Tanulmányuk során az elmúlt 12 hónap legfelkapottabb és legtöbbet keresett sport kategóriáit vizsgálták, melyből többek között kiderült, hogy más európai országhoz hasonlóan a kerékpározás illetve a kempingezés igen kedvelt és gyakran böngészett kategóriák közé tartozik. Emellett Magyarországon megtalálták, mikor és melyek azok a top 3 sport trendek, amik leginkább érdeklik vásárlóikat. Látogatóik legtöbbször Novemberben kerestek rá sport kategóriáinkra.

A labdarúgást hajszál híján megelőzve a fitnesz került a dobogó legfelső helyére, hisz évszakra lebontva is ez a sport volt legtöbbször kattintva. Ősszel és télen a legdivatosabbak a fitnesz kategóriájába tartozó termékek, míg tavasszal a labdarúgás és nyáron természetesen a kempingezés győzött.

Napjainkban igen elterjedt továbbá, hogy mindenből a legjobb és legmárkásabb terméket használjuk. Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy melyik márkát választjuk és hogy milyen trendeket részesítünk előnyben. Ez különösen igaz, ha sportolásról van szó, hisz a megfelelő sportcipő kiválasztása legalább annyira fontos mint maga a mozgás. Kutatásuk eredménye azt mutatja, hogy vásárlóik kedvenc márkái az Adidas, a Nike és a Shimano volt. Érdekes tény emellett, hogy a vb-csapatok mezszponzorációjáért folyó versenyt is az Adidas nyerte, hisz 11 általa szponzorált válogatott vívta ki a továbbjutást a 2018-as oroszországi tornára, a Nike 10 csapatával szemben.

A Bloomberg kutatásából továbbá az is kiderül, hogy az Adidas az utóbbi néhány évben az egyik legfontosabb területen is felülkerekedett konkurensén: 42 millió pár futballcipőt adott el, míg a Nike 31 millliót. Nem kell aggódni, a Nike nagyon jól tudja hogyan vágjon vissza, hisz a sztárjátékosok szponzorációjában továbbra is élen jár az amerikai óriás. Ugyanis a játékosok többsége jó eséllyel Nike-cipőben fog majd a gyepre lépni.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Különbségek az európai online vásárlók között

További hírek ebben a kategóriában

Digitalizáció a kkv-szektorban
A fogyasztók tudják, mit akarnak...
Egyre többen fordulnak az utazás...
Az európai e-vásárlók egyre szív...