Hírek
21038 hír az adatbázisban
Sikeresen zárult a Theodora nyári promóciós kampánya
Marketinginfo.hu - 2018-09-14 12:01
Promóció

A június 1-től július 31-ig tartó promócióban a hagyományos és ízesített Theodora ásványvizek kupakjaiban lévő kódokat lehetett feltölteni.

A kisorsolt ajándékokkal igazi nyári kikapcsolódásban és felfrissülésben részesültek a nyertesek; a fődíj egy zéró károsanyag-kibocsátású Volkswagen e-up volt, emellett minden nap gazdára talált egy-egy piknik pakk és egy Strand Fesztivál Official belépő, valamint hetente kisorsoltak egy-egy Csepel kerékpárt, egy JBL Pulse 3 vízálló Bluetooth hangszórót, valamint két fő részére szóló wellness hétvégét a BL YachtClub & Apartments-ben.

Az idei promóció reklámdala egy korábbi Theodora nyereményjátékból született, amelyben a Theodora rajongói és a Margaret Island zenekar közösen írták meg a Balaton-felvidék nyári dalát. A kampány koncepciójáért és lebonyolításáért a Fastbridge, a Theodora márka kreatív ügynöksége felelt.

"Már a tavalyi nyereményjátékban is részt vettem, idén pedig úgy indultam neki, hogy elsősorban a napi és heti nyereményekért játszottam. Ezért is volt hatalmas meglepetés és öröm a fődíj, egy-két napig el sem hittük a párommal, hogy megnyertük. Régóta szerettem volna vezetni egy elektromos autót, először Nyugat-Magyarország felé vesszük majd az irányt, hogy hosszabb és rövidebb távokon is kipróbálhassuk" - mondta boldogan Kádár Tamás Csaba, a játék fődíjának nyertese.

"Az idei promóciót a Margaret Island és a Theodora nyári dala, valamint az izgalmas nyeremények együtt tették igazán sikeressé. Ezúttal is széles körben kedvezhettünk a játékban résztvevőknek, legyen szó kikapcsolódásról, pihenésről vagy szórakozásról. Bízunk benne, hogy nem csak a nyertesek, de a játékban résztvevők számára is emlékezetes lesz ez a nyár" - mondta el Balogh Levente, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és társtulajdonosa.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Irodalom a Theodora ásványvizek palackjain
  Ásványvizet osztott a Theodora és a Volkswagen
  A Káli-medence Kerékpártúra
  A 110 éves Theodora promóciós kampánya
  Háromezren kapnak Theodora-t
  Új ízű ásványvízzel debütál a Theodora
  Ízesített termékekkel újít a Theodora
  MagyarBrands díjas a Szentkirályi és a Theodora

További hírek ebben a kategóriában

Elindult a Visa labdarúgó világb...
Észak-amerikai útvonalait bemuta...
A FINO legújabb kampánya
Közös nyári promóciót indított a...