Hírek
20925 hír az adatbázisban
Új Group Account Director a Kantar Millward Brown-nál
Marketinginfo.hu - 2018-10-04 14:40
Karrier

Októbertől új szakemberrel bővül a Kantar Millward Brown csapata, Szabó Valéria Group Account Director pozícióba érkezik a kutató-tanácsadó céghez.

A szakember kinevezését megelőzően több mint 15 évet töltött az Ipsos hazai és nemzetközi irodáinál, ahol telekommunikációs, valamint FMCG területen volt ügyfélkapcsolati vezető, valamint a kommunikációs és marketingkutatási csapatok szakmai irányítását látta el. A Kantar Millward Brownhoz a UPC regionális insight csapatából érkezett.

Az elmúlt évek intenzív növekedésével összhangban októbertől új szakemberrel bővíti csapatát a Kantar Millward Brown. Szabó Valéria - 15 éves, a hazai és a nemzetközi Ipsos-nál szerzett tapasztalattal a háta mögött - Group Account Directorként csatlakozik a kommunikációs és márkaspecialista céghez. A UPC regionális insight csapatából érkező szakember feladata egy új ügyfélkapcsolati csapat felépítése lesz, amely a lehető legmagasabb szinten szolgálja ki a vállalat hazai és regionális ügyfeleit, a már meglévő négy ügyfélkapcsolati csapat munkájával összhangban.

"Számos tervvel, nagy örömmel vágok bele az új csapat felépítésébe. Izgatottan várom, hogy a legújabb módszerek, technikák felhasználásával támogathassuk a Kantar Millward Brown bővülő ügyfélportfóliójában szereplő márkákat" - mondta el Szabó Valéria a kinevezése kapcsán.

Virágh Miklós, a Kantar Millward Brown magyarországi irodájának vezetője hozzátette: "Büszke vagyok, hogy Vali személyében újabb szaktekintély csatlakozott a teamhez. Új ügyfélkapcsolati csapatunk felépítése jól illeszkedik stratégiánkba, amely a testre szabott megoldásokra, márkáink hosszú távú előnyeinek kiaknázására, valamint az értékteremtésre fókuszál."

Virágh Miklós szerint az iparág átalakulóban van: a hagyományos kutatások kizárólagossága helyett egyre inkább a többféle adat és információ integrációjára kerül a hangsúly. Így a kutatási technikákon felül az adott funkcionális terület, valamint az iparág ismerete kulcskérdéssé válik, éppen ezért a márka- és kommunikációspecialista vállalat ezen a területen is folyamatosan mélyíti tudását, bővíti eszközkészletét és megoldásait. A kutatócég az új trenddel összhangban alakította ki legújabb, legkorszerűbb technológiákkal felszerelt fókusztermét is, amely nem csak a hagyományos fókuszcsoportok elvárásait szolgálja ki, de az olyan speciális workshop technikákat is kiválóan támogatja, mint például a kreatív csoport.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Megint vásárolt a Kantar
  Összefog a Kantar és a Twitter

További hírek ebben a kategóriában

Benjamin Smith az Air France-KLM...
Magyar PR szakember a CIPR vezet...
A Müpától igazolt marketing veze...
Tovább bővül az EY üzleti tanács...