Hírek
21042 hír az adatbázisban
Új vezető az Initiative-nél
Médiainfó - www.mediainfo.hu - 2018-10-29 11:22
Karrier

2018. április 1-jétől Oszipovics Tatjana az IPG Mediabrandshez tartozó Initiative Brand Directora.

A cégcsoporton belül az ő feladata a hálózatból érkező know-how, a nemzetközi blue chip tendereken is rendkívüli eredményeket elért, Cultural Velocity megközelítés adaptációja, és hazai sikerre vitele. Emellett ügyfeleink elégedettségének folyamatos fejlesztésében és a szolgáltatási parkunk bővítésében is számítunk tapasztalatára.

Tanja 2003-ban indította karrierjét a Group M-hez tartozó Maximize-ban, ahonnan 11 év után, új kihívásokat keresve vállalta el az Initiative vezetését.

Oszipovics Tatjana, Initiative Brand Director: "Cultural velocity" megközelítésünk unikális a piacon és amióta része vagyok a csapatnak, ezt már több tenderben is bizonyítottuk, számos különböző szektorban. Túl vagyunk már azon a ponton, amikor pusztán a reach optimalizálásával messzire mehetünk, az ügynökségeknek igenis fel kell kutatniuk azokat a kulturális aspektusokat és megoldásokat, amelyekkel egy márka üzenete valóban hatékonyan juttatható el a fogyasztóhoz. Ez persze több munkával jár és erősebb elhivatottságot követel, nem kérdés, de ez az, ami az általunk kezelt márkáknak valódi eredményeket hoz. A feladatom pedig elsősorban az, hogy az Initiative a lehető legmagasabb színvonalon nyújtsa mindezt.

Németh Béla, IPG Mediabrands CEE elnöke: "Az Initiative—nál 2017 óta gyökeres változások indultak, amelynek motorja egy dinamikus, új szemléletű ügynökségi filozófia. A változás nálunk is elkezdődött, épp ezért örülök, hogy Tanja érkezésével erős digitális szemléletű szakember vezeti egy újabb szintre csapatot. Segítségével a partnereink igényeinek még magasabb színvonalú kiszolgálását várom."

Az új vezető Semsei-Kiricsi Dórát váltja a pozícióban, aki anyai örömök elé nézett.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  A csokoládé egy gombnyomásra
  Az Initiative nyerte a LEGO GROUP globális tenderét
  Négy médiaügynökség verseng a Burger King kegyeiért
  Női vállalkozóknak hirdet díjat a Cartier
  Újabb jótékonysági akció a Mediabrands-től
  Lezárta globális médiaértékelését az Unilever
  Magyar ezüst Cannes-ban
  Merész kreatív és rugalmas márka kell a hatékony szponzorációhoz

További hírek ebben a kategóriában

Személyi változás a MÁV-nál
Régi-új vezető a Laurel köteléké...
Új ügyvezető alelnök és pénzügyi...
Dr. Beck Györgyöt választotta el...