Hírek
21042 hír az adatbázisban
Új sportmárka arca lett Weisz Fanni
Marketinginfo.hu - 2018-11-07 11:53
Márkák

A MINE ruházati márkát azzal a céllal hívták életre, hogy mindenki megtalálja a stílusához illő ruhadarabot.

Weisz Fanni, fotómodell elvállalta a cég felkérését és reklámarcként pózolt a kamerák előtt.

Weisz Fanninak először a márka nemzetközi megjelenése keltette fel a figyelmét, mert a közösségi oldalakon látott képekről eleinte azt hitte, hogy egy külföldi márkáról van szó.

"Amikor kézhez kaptam a termékeket, a minőségük nyerte el a tetszésemet. Azonnal viselni kezdtem a ruhákat, és sportolás közben sem csalódtak bennük. Számomra ugyanis nagyon fontos, hogy az edzőruhám ne csak divatos, hanem kényelmes is legyen" - nyilatkozott a modell.

Mint mondta, soha nem szeretett kihívóan öltözködni, hiszen a visszafogottság híve, mégis keresi a különleges ruhákat, amelyek egyedülálló megjelenést biztosítanak számára. A MINE pedig pont ilyen: divatot csinál a sportból és sportot űz a divatból.

"Azt gondolom, hogy a MINE képes felvenni a versenyt más nemzetközi márkákkal is. Hiszek bennük, mivel eddigi közös munkáink során megismerhettem csapatukat, a közös fotózások alkalmával azt tapasztaltam, hogy profikkal dolgozom, nagy hangsúlyt fektetnek a részletekre, és minden rólam készült képpel elégedett voltam" - tette hozzá.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      

További hírek ebben a kategóriában

s Eladási rekord a SEAT-nál
2018-11-15 11:44
Növelte bevételét a Siemens
A Szentkirályi utazós kampánya
Jelentősen nőtt az igény a prémi...
Nőtt a Zwack Unicum árbevétele é...