Marketingelmélet
51 anyag az adatbázisban
Kifogáskezelés és zárás


4. Kifogáskezelés Az üzletkötő a személyes eladás során csaknem mindig különböző kifogásokba ütközik, amelyeket azonban sosem szabad támadásként felfognia. A vevő megjegyzéseit minden esetben megválaszolandó kérdésként vagy problémaként kell kezelni, amel...

Szíveskedjen bejelentkezni! Az Ön által megtekinteni kívánt tartalom teljes terjedelmében ingyenesen, de csak regisztrált felhasználóink számára elérhető. Amennyiben még nincs felhasználóneve és jelszava, kérjük töltse ki regisztrációs adatlapunkat!

név:      jelszó      belépés




Kifogáskezelés és zárás


NYOMTATÁS       KÜLDÉS E-MAILBEN      
További
marketingelméletek

Pozicionálás
Értékesítés
Gap analízis (rés elemzés)
Fogyasztói magatartás




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...