Tanulmányok, elemzések
1672 anyag az adatbázisban
Bevezető

Vándor Eszter, az Arcus Search keresőmarketing tanácsadója néhány, a keresőmarketinget érintő ellentmondásra és pontatlanságra hívja fel a figyelmet friss tanulmányában.

Hajlamosak a hirdetők "egy kalap alá venni", s így technikai, marketinges értelemben is együtt kezelni a keresők felületein megjelenő, "klasszikus" keresőhirdetéseket, illetve azokat a hirdetéseket, amelyek szintén kulcsszó alapon, de tartalmi hálózatokon (portálokon, e-mail szolgáltatók oldalain, online piactereken, stb.) jelennek meg.

Holott a keresők felületein célirányosan kutakodók motivációi és figyelmi szintje döntően eltér azokétól, akik egyéb tartalmak miatt érkeznek egy tartalmi oldalra. Ha a szakma figyelembe veszi a különbségeket, akkor egyik vagy másik felület is hatékony lehet. Ez azonban sok tényező (iparág, termék, kulcsszó, célcsoport, stb.) függvénye.

A fenti megkülönböztetés fényében új megvilágításba kerülhet a Google Adwords és az ETARGET hazai versenye (?) is. Míg előbbi világverő keresőmotorjára támaszkodva tarol a piacon, utóbbi a tartalmi hálózatokon jelent meg jókor, jóidőben.

Részletek a csatolmányban!


Bevezető


Kapcsolódó letölthető fájlok


NYOMTATÁS       TELJES TANULMÁNY NYOMTATÁSA       KÜLDÉS E-MAILBEN      


Kapcsolódó cikkek:

  Keresőmarketing lehetőségek az online információkeresés és vásárlás tükrében
  Hogyan viselkednek a keresők találati oldalain a felhasználók?
  Keresőmarketing: hype-on túl, teljes potenciálon innen
  A keresőmarketing és a márkaépítés kapcsolatát kutatják
  Vásárlás előtt internetről tájékozódik a magyar
  Mind kevésbé keresünk márkanevekre
  Végeztek az első keresőmarketing specialisták
  Egyre összetettebbek a nemzetközi marketing feladatai

További tanulmányok

2025-re a teljes globális összte...
62 milliárdos a belföldi online ...
Tovább javult a magyar cégek fiz...
Legfeljebb 40 milliót adunk egy ...