Tanulmányok, elemzések
1726 anyag az adatbázisban
Bevezető

A húsvéti édességek kiskereskedelmi forgalmának évek óta tartó növekedése megtorpant tavaly. A 2009-es ünnepi időszakban 1 százalékkal csökkent a bolti eladás, mintegy 2,7 milliárd forintra, állapította meg a Nielsen Kiskereskedelmi Indexe. Mennyiségben, a 8 százalék csökkenés következtében a forgalom 890 tonna körül alakult.

Legnépszerűbb évek óta a csokoládétojás és a nyúl. Utánuk értékben a más ajándékot is tartalmazó édességcsomagok következnek, a hagyományos csomagok és a csokoládéból készült kacsa, bárány és csibe.

Húsvéti szezonális édességek - értékben mért - kiskereskedelmi forgalmából a figurák és ajándék csomagok piaci részesedése. Százalékban.

A nugátot a tejcsokoládé mennyiségben először három éve előzte meg a húsvéti édességek bolti forgalmában, és tavaly tovább erősítette vezető pozícióját. A tejcsokoládéból készült ünnepi figuráira 61 százalék jutott a bolti eladásból tavaly, míg a nugátosokra 34 százalék. A két drágább szegmens, az étcsokoládé mutatója 4, a tej+fehéré 1 százalék.


Bevezető


NYOMTATÁS       TELJES TANULMÁNY NYOMTATÁSA       KÜLDÉS E-MAILBEN      


Kapcsolódó cikkek:

  Egyre több asztalra kerül húsvéti sonka
  Növekvő árak miatt csökken a húsvéti sonka és csokoládé forgalom
  Egyházi és családi ünnepnek tartjuk a húsvétot
  7 ezer tonna főtt sonka fogy húsvét körül
  Pozitív trend a húsvéti édességek piacán
  Tavaly kevesebb sonka és csokifigura fogyott húsvétkor
  Húsvéti édességek több mint 2 milliárd forintért

További tanulmányok

A csúcshoz képest csökkent októb...
Akár 3,5 %-kal is nőhet a GDP jö...
17 százalékkal magasabbak a fizi...
A munkanélküliség csökkenése ell...




Online marketing specialista
A 3DHISTECH a digitális mikroszkópok fejlesztésében és gyártásában élenjáró...