Tanulmányok, elemzések
1735 anyag az adatbázisban
Bevezető

Negyedik alkalommal készített közös felmérést a Kirakat.hu és az Ipsos a vásárlói tudatosságról és a fogyasztói attitűdökről.

Miközben egyre több a tudatos vásárló, nőtt azoknak az aránya is, akik a nagy beszerzések előtt kevesebbet gondolkodnak, mielőtt a pénztárcájukhoz nyúlnak.

Úgy tűnik, hogy a magyar termékeket sem preferáljuk annyira, s azzal sem megy egyelőre sokra egy termék vagy szolgáltatás, ha zöld jellegét emeli ki.

Az online tájékozódás legfőbb célja még mindig az általános információgyűjtés, de nőtt azoknak az aránya, akik kifejezetten az olcsóbb vásárlási lehetőségeket keresik a világhálón.


További részletek a csatolmányban!


Bevezető


Kapcsolódó letölthető fájlok


NYOMTATÁS       TELJES TANULMÁNY NYOMTATÁSA       KÜLDÉS E-MAILBEN      


Kapcsolódó cikkek:

  Még mindig nem tudatos fogyasztók a magyarok
  A magyarok 82%-a tudatos vásárló
  Hölgyek a jövő internetes vásárlói
  A megfoghatatlanság a gátja a hazai internetes kereskedelemnek
  Egyre tudatosabban keressük az akciókat az üzletekben
  Nézelődni is egyre többen járnak a webáruházakba
  Online vásárlók és vásárlási oldalak 2007-ben

További tanulmányok

Akár 4 százalékkal is nőhet tart...
Előrejelzés 2018-ra
Értékesítési és vásárlási okok a...
Felfutóban a vállalati hitelezés...