Célpiac A célpiacot megkülönböztethető csoportokba osztott egyének alkotják. A célpiac meghatározható földrajzi, demográfiai, pszichológiai, viselkedési és termék alapú szempontok szerint. Négy fő stratégiával közelíthető meg: tömegmarketing, differenciált marketing, koncentrált marketing és mikromarketing. Forrás: Philip Kotler - Marketing Management
|
||
Chat Egy program, ami lehetővé teszi két vagy több mobil előfizető közti kölcsönös kommunikációt. Lehet SMS-ban, alkalmazásban, vagy mobil web formájában. Forrás: Whirl Mobile
|
||
Cikkelem A legalapvetőbb, a legrészletesebben specifikált termékváltozat, amely egy meghatározott mérettel, színnel vagy egyéb egyedi paraméterrel írható le.
|
||
Cím A fejlécen olvasható szöveg mely röviden bemutatja, hogy adott oldal miről szól. Mint minden meta tagnek, fontos szerepe van a keresőoptimalizációban. Forrás: Carnation
|
||
CMYK színkódolás A nyomdatechnikában használatos színkód. Nyomtatáskor a színeket ciánkék (Cyan), bíborvörös (Magenta), sárga (Yellow) és fekete (blacK) festékek megfelelő keverésével állítják elő. Az eljárást négyszínnyomásnak is nevezik. Emellett nagyobb egyszínű felületek esetén kevert fetékekkel is kiegészülhet a nyomtatott ábra (többszínnyomás). Ezeket a színeket figyelhetjük meg többek közt a csokoládépapírok behajtott szélén látható palettákon is.
|
||
![]() ![]() |
|