Alapfogalmak
744 fogalom az adatbázisban

E-GPRS, EDGE
A végső szakasza a GSM szabvány fejlődésének, egy köztes technológia, ami közelebb vitte a 2G-t a 3G adatátviteli kapacitásához. Az EDGE egy új modulációs sémát használt, hogy elérjék az elméleti 384kbit/s adatsebességet a létező GSM spektrumon belül.

Forrás: Whirl Mobile
angolul: Enhanced Data rates for GSM EvolutionMobilmarketing
 
ECR
A végső fogyasztó keresletére alapozott, folyamatos készletutántöltési és szervezési eljárás, amely a fogyasztásicikk-termelők és a kiskereskedők együttműködésén alapszik a nagyobb logisztikai hatékonyság érdekében.
Logisztika
 
Egyedi felhasználó
Egy konkrét mobil előfizető. Minden mobil előfizető rendelkezik egy alfanumerikus és/vagy numerikus kóddal, ami nem személyes adat. Ez a kód lesz elküldve minden hirdetési kéréssel, és azt a célt szolgálja, hogy megállapítsa, hogy mennyi speciális felhasználó nézi meg az adott hirdetést.

Forrás: Whirl Mobile
angolul: Unique UserMobilmarketing
 
Egységrakomány-képzés
Az egységrakomány akkor előnyös, ha kisméretű árut kell szállítani. A logisztikai költségek csökkentése érdekében hatékonyabban szervezhető az anyagáramlás folyamata, ha a kisebb méretű termékekből a szállítóeszköz méreteihez is igazodó, jobb helykihasználást tesz lehetővé tevő egységrakományokat képezünk.

Az egységrakomány-képző eszközök 3 önálló csoportra oszthatók: konténerek, sík rakodólapok és a szállítóládák (-rekeszek).
Logisztika
 
Eladási egységre jutó meghatározott összeg
A reklámköltségvetés meghatározására szolgáló módszer, amely közvetlenül az eladott mennyiségen alapul.
angolul: Fixed sum per unit methodReklám/promóció
 
1234567
 
ABC szerinti keresés:    
Kategória:
Nyelv:
Kifejezés:
   
Legfrissebb hírek

Így válaszd ki a tökéletes mennyez...
Mi mindenre jelenthet megoldást eg...
Kávézzunk a Föld körül! - Egy élén...
A Rumour by Rácz Jenő nyerte az Év...
Hogyan működnek a vállalatirányítá...
Forgalomnövelés bankkártya-elfogad...
Tanulmányok

A vállalkozások egyharmada vesz ré...
Negyedéves rekord a hiteleknél, to...
A vállalkozások csaknem 80 százalé...
A hazai munkaerő motivációi
Több mint 250 milliárd font veszte...
Romániában csaknem 47 százalékkal ...
Marketing eszközök

Mobilmarketing eszközök (esettan...
Mi is az üzleti terv?
A vevőszolgálat 4 C-je
Hogyan reagálnak a válságra a fo...
Az adatbázis-építésről
Így kell kinéznie egy sajtóközle...
Marketingelmélet

A márkadinamika
Eladási tárgyalások
Szervezeti vásárlók és beszerzés
Megkülönböztetés, versenyképesség
Miért működik a műsorszponzoráció?
Beszerzési döntési folyamat
Márkatörténet

Márkatörténet: Medve
Márkatörténet: Mary Kay
Márkatörténet: DEICHMANN
Márkatörténet: Tisza Cipő
A Coca-Cola legendás Télapója
Márkatörténet: IKEA
Mediainfo.hu legfrissebb

Hogyan tudunk 2022-ben Ethereumot ...
Mindent a kábítószer-kereskedelemr...
Unod a régi falakat? Dobd fel falm...
Egy jól megépített tető ismérvei (...
Így tartsd karban kedvenc játéksze...
Díszítsük a konyhát gyönyörű konyh...
Hogyan válasszunk kisállateledelt?...
News4businness.hu legfrissebb

Megjelent a Magyar Mozdonygyártás ...
Mikropigmentációval a női kopaszod...
A Rumour by Rácz Jenő nyerte az Év...
Néhány praktikus tipp a tavaszi pe...
Mi mindent javasolt figyelembe ven...
Áruszállítás, mint veszélyes üzem