Alapfogalmak
744 fogalom az adatbázisban
Geocentrikus marketingstratégia A vállalat minden piacon azonos marketingtevékenységet valósít meg.
|
|
Geomarketing A geomarketing a térinformatika alkalmazása a marketing eszköztárában.
|
|
GIF A Compuserve laboratórium által kifejlesztett képformátum. Színmélysége 8 bit, így kis mérete mellett alkalmazása is igen szűk körű. Definiálható benne az átlátszó szín, így nem csupán téglalap alakú grafikák létrehozására alkalmas. Weblapokon kis színmélysége miatt többek közt logok publikálására szokás használni.
|
|
GIF Színes képek támogatott formátuma, mint a mobil reklám bannerek ebben a formátumban készülnek.
Forrás: Whirl Mobile
|
|
Globális marketing A differenciálatlan marketingstratégia speciális esete, melynek keretében a vállalat azonos marketingeszközöket alkalmaz a különböző nemzeti piacokon.
|
|
|
|