Alapfogalmak
744 fogalom az adatbázisban
Marketing-mix A vállalati marketingeszközök különböző piaci helyzetekben alkalmazott kombinációja.
|
|
Marketing-részstratégia A marketingcélok meghatározása és az egyes marketing-résztevékenységek révén történő meghatározásának felvázolása.
|
|
Marketingauditálás Egy vállalat marketingkörnyezetének, -célkitűzéseinek, -stratégiájának és -tevékenységének átfogó, szisztematikus, független és rendszeresen ismétlődő vizsgálata, amelynek célja a problematikus területek meghatározása, valamint cselekvési terv kidolgozása a marketingteljesítmény javítására.
|
|
Marketingcsatorna Olyan önálló szervezetek, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeként a termék vagy szolgáltatás használatra vagy fogyasztásra rendelkezésre áll.
|
|
Marketingfunkció Az egy vállalatnál felmerülő marketing-részfeladatok összessége, amelyet nem kizárólag - de gyakran leghatékonyabban - marketingszervezet lát el.
|
|
|
|