Alapfogalmak
744 fogalom az adatbázisban
Marketingkódex Olyan alapelvek és ajánlások gyűjteménye, amely szakmai konszenzusra támaszkodva a vállalatok kívánatos magatartási normáit írja le.
|
|
Marketingkutatás Áruk és szolgáltatások gyártótól fogyasztóig juttatását és eladását segítő kutatások.
|
|
Marketingmegfigyelési rendszer Olyan eljárások és források összessége, amelyeket a menedzserek a marketingkörnyezetben lejátszódó lényeges folyamatokkal kapcsolatos mindennapi információ megszerzésére használnak.
|
|
Marketingmix Azon marketingeszközök összessége, amelyeket a vállalat a célpiacon céljai elérésére használ.
|
|
Marketingorientáció Olyan vállalati gazdálkodási magatartási forma, amely során érvényesül a marketingfunkció dominanciája más vállalati funkciók felett.
|
|
|
|