Alapfogalmak
744 fogalom az adatbázisban
Márkázott tartalom A márkázott tartalom a reklámozás egy relatív új formája, amely átlépi a reklámok és a szórakoztatás közötti hagyományos határvonalat. A márkázott tartalom tulajdonképpen a kettő ötvözete, amely mégis szórakoztató tartalomként van megjelenítve. A hagyományos szórakoztatóipari tartalmakkal szemben nem stúdiók vagy producerek, hanem cégek alkotásai. Sokféle formája létezik: film, videójáték, zene, webes tartalom, tévéműsor.
|
|
Másodlagos kulcsszó Hasonló a kulcsszavakhoz, de elsősorban mértékegységeket és ezek adatait gyűjti a kereső első körben és újrahasznosítja a kulcsszavakkal segítségével vagy akár földrajzi keresésre is felhasználható.
Forrás: Whirl Mobile
|
|
Média Tömegkommunikációs eszközök és intézmények összefoglaló kifejezése.
|
|
Médiamix A médiamix határozza meg azokat a médiumokat vagy médiatípusokat, amelyeken keresztül az üzenet eljut a fogyasztóhoz.
|
|
Médiastratégia A médiastratégiát a médiaügynökség készíti el az ügyfél briefje és médiapiaci elemzés alapján.
|
|
|
|