Alapfogalmak
744 fogalom az adatbázisban

Partneroldali marketing
Egy folyamat, ahol a hirdető anyagi ellenszolgáltatást ad egy vagy több egyénnek vagy személynek a beleegyezésükért cserébe, hogy a termékeit és/vagy szolgáltatásait ajánlja a felhasználóknak a partner mobilreklám megoldásain keresztül.

Forrás: Whirl Mobile
angolul: Affiliate MarketingMobilmarketing
 
Partnerprogram
Partnerprogramnak vagy affiliate marketingnek nevezzük azt az online reklámozási módszert, amikor a hirdető vállalkozás a reklámjait a honlapjukon megjelenítő partnereknek a partnerek honlapjáról érkező vevők vagy látogatók után egy előre meghatározott mértékű jutalékot fizet. A hirdető és a felületet biztosító partner között általában nem áll közvetítő. Az átkattintások számát a hirdető rendszere figyeli és tartja nyilván, a hirdetést megjelenítő partner ellenőrzési lehetősége korlátozott.

Nem keverendő össze a jutalék fizetése nélküli link- vagy bannercsere programokkal, amely során a két partner kölcsönösen egymás honlapját reklámozza.
angolul: Affiliate marketingInteraktív
 
Pay-per Download
A mobil előfizető kiválasztja a tartalmat vagy szolgáltatást amit szeretne, és csak a kiválasztott tartalomért fizet. Tehát az előfizetőt további költségekkel nem lehet ebben az esetben terhelni, egészen a következő tartalom megrendeléséig.

Forrás: Whirl Mobile
angolul: Pay-per DownloadMobilmarketing
 
Payment threshold
A minimális fizetési küszöb, amely alatt még a partner programgazdája nem fizeti ki az felhalmozott jutalékot.
Marketing
 
Payout
A mobilszolgáltatást nyújtó maradék nettó bevétele, miután a mobilszolgáltató és az aggregátor megkapta a részesedését.

Forrás: Whirl Mobile
angolul: PayoutMobilmarketing
 
123456789
 
ABC szerinti keresés:    
Kategória:
Nyelv:
Kifejezés:
   
Legfrissebb hírek

Lezárult az E.ON EnergiaKözösségek...
A modern civilizáció egyik népbete...
Intersnack az elmúlt 30 évben
Milyen kerti kanapét érdemes válas...
Több mint 1500-an fogtak össze: is...
A megnyerő névjegykártya titkai (x...
Tanulmányok

A vállalkozások egyharmada vesz ré...
Negyedéves rekord a hiteleknél, to...
A vállalkozások csaknem 80 százalé...
A hazai munkaerő motivációi
Több mint 250 milliárd font veszte...
Romániában csaknem 47 százalékkal ...
Marketing eszközök

Mintalevelek és szerződéstípusok...
Mire alkalmas és mire nem az int...
Szponzorációs tízparancsolat
Színválasztási tippek weboldal t...
Hogyan írjunk e-mail címsort?
Mit sugároznak a színek a vállal...
Marketingelmélet

Márkakiterjesztés
Philip Kotler: A marketing kihívás...
Szegmentálás
Brand marketing: 10 fontos trend, ...
Piackutatási módszerek
Marketing menedzsment, gyakorlatba...
Márkatörténet

Márkatörténet: AAA AUTO
Márkatörténet: Audi
Márkatörténet: Vénusz
Márkatörténet: Sloggi
Márkatörténet: Pöttyös
Márkatörténet: Barbie
Mediainfo.hu legfrissebb

Mire jók a csapágyak a kocsiban? (...
Függőágyban édes a pihenés a kertb...
Az ital csapdájában – egy al...
A mindenmentes fogalom a dohányzás...
Te ettél már bugyit? (x)
Tökéletes fegyver allergia esetén ...
Tálak, a takarítás sokrétű kiegész...
News4businness.hu legfrissebb

Jelentkezz kampánygazdának és gyűj...
Lezárult az E.ON EnergiaKözösségek...
Teljes szőrtelenítés? Igen! (x)
Budapesten és Pest megyében folyta...
Intersnack az elmúlt 30 évben
Hogy kerül a franciaágy a nappalib...