Regionális marketingstratégia Egy-egy hasonló országcsoport piacain követett azonos marketinggyakorlatot jelent.
|
||
Reklám Az elképzelések, áruk vagy szolgáltatások bemutatásának és promóciójának minden nem személyes, azonosítható forrásból származó fizetett formája.
|
||
Reklám Bármilyen szövegek gyűjteménye, grafika vagy multimédia tartalom, ami megjelenik és elérhető egy alkalmazáson belül azzal a céllal, hogy támogasson egy kereskedelmi/reklám márkát, terméket vagy szolgáltatást. Forrás: Whirl Mobile
|
||
Reklám egység Minden meghatározott mobilreklám megoldásra jellemző megjelenés egység, ami meg tud jelenni egy reklámfelület belsejében. Például, a téglalap alakú mobil banner (felirat) tekinthető egy reklám egység gyakori típusának. Forrás: Whirl Mobile
|
||
Reklám esemény Minden tevékenység ami kapcsolatban van a Reklámmal, ami interakciót és kommunikációt engedélyez a reklámozó és a fogyasztó mobiltelefonja között. Forrás: Whirl Mobile
|
||
![]() ![]() |
|