Alapfogalmak
744 fogalom az adatbázisban
Reklám megtekintés Egy mobil reklám megtekintés történik minden alkalommal ha az ügyfél lát egy reklámot (akár egy SMS üzenet, mobil weboldalon elhelyezett hirdetés, egy letöltött mobil videóklipp, vagy mobil játék, alkalmazás mely reklám üzenetet hordoz).
Forrás: Whirl Mobile
|
|
Reklám rugalmasság A reklámköltségvetés változása és a hatására bekövetkező értékesítési változás kapcsolata.
|
|
Reklámfelület Minden felület egy mobilweb oldalon, vagy mobil alkalmazáson belül ami a reklám megjelenítésére lett fenntartva. A mérete és elhelyezkedése egy mobil telefon kijelzőjén meghatároz egy mobil reklámfelületet.
Forrás: Whirl Mobile
|
|
Reklámhatékonyság A reklámra fordított kiadásoknak a reklám következtében előálló nyereségnövekedésből származó megtérülése.
|
|
Reklámkampány A hirdetési eszközök időben koncentrált, ütemezett és nagymértékű alkalmazása.
|
|
|
|