Reklámkutatás Általában a már megjelent reklámok/ kampány hatékonyságát (ezen belül ismertségét, az emlékezés és felidézés mértékét) méri.
|
||
Reklámozó Egyén vagy szervezet, aki fizetett hirdetést helyez el egy mobil médiában avégett, hogy hirdessen kereskedelmi üzeneteket, árucikkeket vagy szolgáltatásokat. Forrás: Whirl Mobile
|
||
Reklámpolitika A marketingkommunikáció feladata a fogyasztók tájékoztatása a termékről/szolgáltatásról, hogy az kedvező képet alakíthasson ki a vállalatról, ösztönözze az eladásokat, befolyásolja a fogyasztó véleményét és viselkedését. A jó reklámüzenet elkészítéséhez elengedhetetlen a megfelelő reklámfajta és a médiaterv elkészítése.
|
||
Reklámtervezés Átfogja a hirdetési folyamat teljes folyamatát, a célok meghatározását, a hirdetések elkészítését és időzítését, a médiaválasztást és az eredmények értékelését.
|
||
Reklámzaj Rendszerint plakátok vagy a nyomtatott média vonatkozásában használt fogalom, amely olyan tényezőket takar, amelyek elvonják a figyelmet a reklámfelületről. A reklámzaj három fő típusa: -teljes piaci reklámzaj: a piacon adott periódus alatt megjelenő hirdetések összessége -versenypiaci reklámzaj: azon hirdetések összessége, amelyek konkurens márkákat hirdetnek -médiazaj: egy adott médiumban adott periódus alatt megjelenő hirdetések összessége.
|
||
![]() ![]() |
|