Alapfogalmak
744 fogalom az adatbázisban

Cascading Style Sheet (CSS)
Egy hálózatról automatikusan letöltött dokumentum, ami a mobil weboldalak megjelenésére vonatkozó információt tartalmaz. Mobiltelefonok esetében a stílusok megformálásával óvatosabban kell bánni, mert a számos formázási lehetőség nem elérhető.

Forrás: Whirl Mobile
angolul: Cascading Style Sheet (CSS)Mobilmarketing
 
Chat
Egy program, ami lehetővé teszi két vagy több mobil előfizető közti kölcsönös kommunikációt. Lehet SMS-ban, alkalmazásban, vagy mobil web formájában.

Forrás: Whirl Mobile
angolul: ChatMobilmarketing
 
Cookie
Egy webszerver által elhelyezett információ a látogató mobil készülékén, ami tárolható és előhívható, ha az adott oldal betöltődik. A Cookie-k általában egyedi azonosítóként működnek, hogy rögzítsék a felhasználó egyedi viselkedését minden látogatás alkalmával. A Cookie-k használhatóak más adat tárolására is, mint e-mail címek, felhasználónevek, stb. Mobiltelefonok esetében a Cookie speciális módon kezelendő, tipikusan mobilszolgáltatásra tervezett megoldásokkal működik megfelelően.

Forrás: Whirl Mobile
angolul: CookieMobilmarketing
 
Cost per Thousand (CPM)
Egy mértékegység, amit arra használnak, hogy értékeljék a hirdetési bannereket. A hirdetést árusító oldalak bizonyos számú megjelenést garantálnak és beállítják az árat a garancia alapján. Mobil CPM értéke a hagyományos digitális CPM többszöröse, mivel kisebb a reklámzaj.

Forrás: Whirl Mobile
angolul: Cost per Thousand (CPM)Mobilmarketing
 
Csengőhang
Az az audió, vagy csengés, amit a hívott fél hall, mikor hívják. Függ attól, hogy a tulajdonos mit álított be a szolgáltatás testre szabásakor, és hogy a mobilszolgáltató milyen hosszú audiót engedélyez.

Forrás: Whirl Mobile
angolul: RingtonesMobilmarketing
 
123456789
 
ABC szerinti keresés:    
Kategória:
Nyelv:
Kifejezés:
   
Legfrissebb hírek

Különleges romantikus programok pá...
Az irodai felszerelések beszerzésé...
Gondot okoz a redőny tisztítása? M...
Otthoni vércukormérés megfizethető...
A vállalkozás sikerének titkos feg...
Nagy lehetőségek a hőszivattyúban ...
Tanulmányok

Női vállalkozók Magyarországon
Munkaerőpiac: sosem látott aktivit...
Csökkentek a női kinevezések az ig...
A digitalizáció áll a cégek figyel...
Bérletidíj-csökkenéssel zárta az é...
Marketing és kommunikációs trendek...
Marketing eszközök

Az 5 legfontosabb vásárló típus
A vevőszolgálat 4 C-je
Hogyan írjunk hatékony sajtóközl...
Színválasztási tippek weboldal t...
8 kérdés, amit fel kell tennünk,...
Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet ...
Marketingelmélet

Vásárlói marketing
Marketing a szervezeti piacon
A márkaidentitás
Piac és verseny
Termékpolitika
Értékesítés
Márkatörténet

Márkatörténet: Electrolux
Márkatörténet: Michelin
Márkatörténet: Hörmann
Márkatörténet: IBM
Márkatörténet: Henkel
Márkatörténet: Bayer
Mediainfo.hu legfrissebb

Mit ne vegyetek fel egy családi fo...
Újítsd meg a teraszod egyedi falpa...
Sziget Bali mellett, ahova minden ...
Milyen módszerekkel dolgozik egy h...
Az etikett címkék és az önkiszolgá...
Kreatív háztervezés egyszerűen: íg...
Van, amikor az előretervezés, míg ...
News4businness.hu legfrissebb

Egy PVC asztalvédővel sok kellemet...
A vízszigetelés ma már hatékonyan ...
Címkék előállítása költséghatékony...
A homályos látás és annak lehetség...
A SEAT S.A. rekord működési eredmé...
Hogyan működnek a levegőillatosító...