Direct To Consumer (D2C) A tartalmat és szolgáltatást közvetlenül a "tartalomszolgáltató" reklámoz és értékesít a mobilos végfelhasználónak. A tartalomszolgáltató felelős a marketingért és az árazásért. Forrás: Whirl Mobile
|
||
Double Opt-in Egy követelmény, amit a prémium és sok más mobil szolgáltatás esetében támasztanak. Az a folyamat, amiben a mobil előfizető megerősíti, hogy részt kíván venni a mobil programban. A szolgáltató kéri az előfizetőt hogy kétszer erősítse meg szándékát. Forrás: Whirl Mobile
|
||
Downloadable Application Szoftvermegoldások, amik erősítik a mobil marketing kezdeményezés(ek)nek az üzleti logikáját, letölthető formában. Forrás: Whirl Mobile
|
||
Downloadable video Ebben az esetben a videó fájl teljesen letöltődik a készülékre, mielőtt lejátszódna. Amikor a videó teljesen letöltődött a készülékre és lejátszódik, egy reklámszerver nem tudja ellenőrizni, hogy a videó és a benne lévő reklám teljesen a végéig lejátszódott, vagy végig lett nézve. Forrás: Whirl Mobile
|
||
Dynamic Ad Delivery A meghatározott kritérumok alapján a DAD az a folyamat, ahol a kampány menedzsment platformon keresztül a mobil hirdetés kézbesítődik. Forrás: Whirl Mobile
|
||
2345678910 |
|