Hírek
21387 hír az adatbázisban
Nő a nyereményjátékok iránti érdeklődés
Marketinginfo.hu - 2008-11-10 17:36
Promóció

Egyre többen tudakozódnak a nyereményjátékokkal kapcsolatban a neten, és szívesen adnak hangot véleményüknek is egy-egy promócióval kapcsolatban.

2008. októberben az év elejéhez képest 70 százalékkal kerestek többen a nyereményjáték szóra a Google keresőben. A jól látható növekedési trend oka a nyereményjáték, mint promóciós eszköz növekvő népszerűsége mellett az, hogy az internet ezen a területen is egyre nagyobb szerephez jut a hagyományos médiumok mellett.

A nyereményjátékokra fogékony közönség a nagyobb kínálaton kívül azért kedveli az interneten is elérhető játékokat, mert sok esetben nem csupán részt venni akarnak azokon, hanem szívesen megosztják tapasztalataikat másokkal, illetve maguk is kíváncsiak mások véleményére.

A 2008-ban indult és jelenleg körülbelül 120 aktuális nyereményjátékot bemutató Nyerniakarok.hu közösségi nyereményjáték portál üzemeltetőinek tapasztalatai alapján a látogatók között különösen népszerű a nyereményjáték értékelési lehetőség, mellyel kifejezhetik elégedettségüket vagy éppen elégedetlenségüket a játékban résztvevők. Ezenkívül sokan élnek a nyereményjátékhoz való hozzászólás lehetőségével is, esetenként értékes visszajelzést adva a szervezőknek a látogatók elégedettségéről és a játék használata során esetlegesen felmerült nehézségekről, technikai problémákról, melyeket még menetközben sem késő orvosolni.

A legnébbszerűbb nyereménykategória az utazás, a műszaki cikkek és az autók, de ezek közül is a mindenkori divatos, "trendi termékek" vezetnek, mint pl. jelenleg az iPhone, nagyképernyős LCD TV-k, illetve a kényeztető wellness hétvégék valamelyik neves szállodában. A nyeremény értéke azonban nem minden, hiszen meghatározó a játék hitelessége és az első benyomás is, mivel sokan nem szívesen adják adataikat csak abban az esetben, ha a játék nem kelt bizalmatlanságot és kellőképpen motiválja őket.

A nyereményjátékok az online népszerűség növekedéssel párhuzamosan egyre inkább részévé válnak a kisebb vállalkozások és boltok marketing eszköztárának is, hiszen már kis költséggel is elindíthatóak. Ezt a folyamatot elősegítendő a Nyerniakarok.hu a nagyobb nyereményjáték szervezők és BTL ügynökségek mellett a közeljövőben a kis- és középvállalkozások felé is nyitni kíván egy online nyereméyjáték működtető platform létrehozásával, amellyel néhány lépésben könnyen lehet nyereményjátékokat online elindítani és működtetni.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Nyereményjátékot indít az Epson
  SMS promóció a Bols-tól

További hírek ebben a kategóriában

'Keresd a hazait!' nyereményjáté...
Megjelent a LIDL negyedik szakác...
Sikeresen zárult a Theodora nyár...
A Coca-Cola újabb promóciója