Hírek
22608 hír az adatbázisban
Megújulási kampány a MAKSZ-tól
Marketinginfo.hu - 2009-02-26 10:35
Reklám

Arculatváltással és kommunikációs kampánnyal kezdi 2009-et a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ).

Négy hetes, intenzív kampányba kezdett a MAKSZ, amely sajtóban, interneten és közterületen fut. A kommunikációs aktivitás célja a szervezet piaci súlyának, befolyásának szemléltetése statisztikai adatokon keresztül. A MAKSZ tagügynökségei eredményességére szeretne rávilágítani, emellett új arculatát is e kampány keretében vezeti be.

A kampány olyan üzenetekkel igyekszik meggyőzni a megrendelői oldalt, mint: "Az Arany Pengék 90%-a MAKSZ ügynökségek kezében van.", "A TV-ben futó szpotok 80%-át MAKSZ ügynökség készítette." vagy "Az EFFIE-győztesek 75%-a MAKSZ ügynökség."

A MAKSZ új logóját és a kampány arculati elemeit a Young&Rubicam készítette, míg a médiatervezést és a megjelenések koordinálását az MC Media Company végzi. A kampánnyal egyidőben zajlik a MAKSZ honlaptendere is, amely honlap már az új arculat jegyeit fogja magán viselni.

"A logón szereplő kapocs jól szimbolizálja a kommunikáció különböző területein mozgó cégek, ügynökségek egymásra utaltságát és kötelékét, illetve a különböző kommunikációs diszciplinák összefonódását" - mondta el az új arculat kapcsán Aczél László, a Young&Rubicam ügyvezetője.
















NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Közös gyakornoki programot indít a MAKSZ PR-szekciója
  Együtt partizhatnak a kommunikációs vezetők
  Megújult a MAKSZ oldala
  Fesztivál témában nevezhetnek az ifjú pengék
  Aktivizálódott a MAKSZ online szekciója
  Elstartolt a jubileumi Arany Penge
  Megújul a Multicom arculata
  Tendert írt ki a MAKSZ
  Bővült a MAKSZ
  Bővült a MAKSZ BTL szekciója
  Kutatói összefogás a MAKSZ-ban

További hírek ebben a kategóriában

Izgalmas nyelvkönyvek kevésbé is...
Mindenmentes lángos (x)
Mit kell tudni az XTAR akkumulát...
Mennyit költs a Google Ads hirde...