Hírek
22673 hír az adatbázisban
A Tesco is csatlakozott a Föld Órája akcióhoz
Marketinginfo.hu - 2009-03-26 15:39
CSR

2009. március 28-án 20 óra 30 perctől a Tesco is lekapcsolja három nagy hipermarketje frontvilágítását.

A Föld Órája kezdeményezés 2007-ben Ausztráliából, Sydney-ből indult, akkor 2,2 millió üzleti vállalkozás és család gondolta úgy, hogy egy órára lekapcsolja a világítást. A mozgalom - melynek legfőbb célja a természet megóvása és bolygónk jövőjének biztosítása -, nemzetközivé nőtte ki magát az elmúlt években, a támogatók száma napról-napra növekszik.

2009. március 28-án a Tesco-Global Áruházak Zrt. is csatlakozik a Föld Órája akcióhoz, a Fogarasi úti, az Aréna Plázában található és budaörsi hipermarketjeiben egy fél órára lekapcsolja a frontvilágítást 20 óra 30 perctől.

"A Föld Órája akcióhoz való csatlakozásunkkal szeretnénk felhívni vásárlóink és a gazdasági élet valamennyi szereplőjének figyelmét az egyéni felelősségvállalás fontosságára" - mondta el Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Mécsessel világított a Telekom
  A Föld Órája 9 éves
  Önkéntességi Programot hirdet a Tesco
  Hulladékgyűjtő nyereményakciót hirdet a Tesco
  Az Év támogatottját keresi a Tesco
  Kiterjeszti a PET palackok visszaváltását a Tesco
  Megnyílt a Tesco hipermarket Tökölön
  Hulladék-visszaváltó versenyt hirdet a Tesco
  Helyi kezdeményezéseket támogat a Tesco
  Visszaváltja a PET palackokat a Tesco
  A Tescokban gyűjt a Vöröskereszt
  Fizetős szatyrok a Tesco-ban
  Országos gyűjtés az Élelmiszerbankba

További hírek ebben a kategóriában

Húsmentes lesz a Volkswagen közp...
Különleges, fenntartható működés...
Fenntartható lean szemléletmód
A BorsodChem elnyerte az EcoVadi...