Reptéren kóstoltat az Unicum
Marketinginfo.hu - 2012-06-06 07:38
Promóció
Indul a Zwack júliusi reptéri promóciója, amelyben a kóstoltatást árakció és citylight kampány is kíséri. Egyúttal átadták a lezárult duty free promóció nyereményeit is.
Júliusban indul a Zwack Unicum Nyrt. újabb promóciója a repülőtéri terminál két pontján, amely láthatóvá, elérhetővé és kóstolhatóvá teszi az Unicumot minden érdeklődő számára: digitális citylight kommunikáció, árakció, továbbá 7-19 óra között folyamatos kóstoltatás alkotják a kampány elemeit. Zwack Sándor a júliusi promócióról elmondta, nemcsak azokat szólítják meg, akik utaznak, hanem a várakozókat is, akik a találkozásra várva különleges pillanatokat élnek meg.
A kampányindítást megelőzően azonban kiértékelték a lezárult Unicum-Heinemann Duty Free promóciót, amely a termék hungarikum jellegére helyezte a hangsúlyt, és elsősorban a külföldieket célozta. A tavaszi forduló a "Small Toys, for Big Boys" címet kapta, amelynek része volt a termékkihelyezés, illetve egy kapcsolódó játék, amelyben több százan vettek részt. A promóció nyertese egy egész napot tölthet el Zwack Sándorral, aki személyesen mutatja be az Unicum pincét és a kecskeméti Zwack Pálinka Manufakturát. A szerencsés nyertes kóstolóval egybekötött pálinka mesterkurzuson is részt vesz.
Kapcsolódó cikkek:
Promóció a Budapest Airport és Heinemann Duty Free együttműködésben
Forgalomnövekedés a reptéren
Unicum: kiállítás Herenden
Új termék a Zwacktól
A Zwack is készül a Múzeumok Éjszakájára
Ünnepi csomagolás és megújult márka honlap az Unicumnál
Hungarikum promóció a reptéren
Az áremelések gyengítik a Zwack Unicum-ot
Nemzetközi díj a Zwack és a Budapest Airport kampányának
Sikeres volt a reptéri hungarikum-promóció
Reklámfilm készült az Unicum Szilvának
Új termékváltozatban az Unicum
Könyvet gyűjt a Zwack Unicum a gyerekeknek
Tehetségkutatót indít az Unicum
|