Hírek
22867 hír az adatbázisban
Eredményt hirdetett a Kempinski
Marketinginfo.hu - 2012-06-08 08:02
Design

A Kempinski Hotel Corvinus Budapest 20. születésnapja alkalmából jubileumi logo elkészítésére kérte fel a Moholy Nagy Művészeti Egyetem Média Tanszékének tervező grafikusai hallgatóit. Megvan a győztes!

A pályázat meghirdetésében és lebonyolításában a Maczó Péter tanszékvezető is komoly szerepet vállalt.

A hallgatók még márciusban kaptak meghívást a szállodába, hogy meghallgassák a Kempinski vezetőségének elképzeléseit a lehetséges irányvonalakról. A feladat nem merült ki a logo puszta megtervezésében, be kell mutatni a kész pályamű alkalmazhatóságát is különböző helyzetekben, pl. hirdetések, ajándéktárgyak, weboldal. A 18 pályamű május elején futott be.

Az előválogatás már májusban lezajlott. A zsűrit a szálloda tulajdonosai, illetve dolgozói tették ki. Négy pályamű jutott a döntőbe, és került fel a facebookra. Az összes fórumon ugyanaz a pályázat került ki győztesként, Tóth Teodóra terve.

A művészetekkel való kapcsolat eddig is részét képezte a Kempinski Hotel arculatának, jó példa erre a szállodában megtekinthető Corvinus műgyűjteményt, az első emeleten található Kempinski Galéria, vagy a hotel ajándékboltjának műalkotások ihlette ajándéktárgyai.






NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Grafikus képzés nem csak művészeknek (x)
  Nyereséges a Kempinski Hotel Corvinus Budapest
  Százhúsz új hotelt nyitna a Hilton Kína-szerte

További hírek ebben a kategóriában

A megnyerő névjegykártya titkai ...
Így válaszd ki a tökéletes menny...
Az angol lakberendezési stílus a...
Hogyan dobják fel otthonodat a d...