Hírek
23030 hír az adatbázisban
Többet költenek kutatásra az európai cégek
Marketinginfo.hu - 2012-08-28 11:13
Kutatás

Az Európai Unió márkái átlagosan 4 százalékkal kívánják növelni az innovációra költött keretet mind a jövő, mind az azt követő évben.

Az Európai Unió végrehajtó szervezete, az Európai Bizottság 187 vállalatot kérdezett meg felmérése során, amelyek összesen 56 milliárd eurót költenek kutatás és fejlesztés projektekre. A keretet a cégek átlagosan 4 százalékkal kívánják emelni jövőre, ami kevesebb, mint a tavalyi kutatás eredményeként kijövő 5 százalék, de több, mint a két évvel ezelőtti 2 százalék. Öt évvel ezelőtt, a válságot megelőzően pedig 7 százalék volt a válasz ugyanerre a kérdésre - derül ki a WARC cikkéből.

A legoptimistább szegmens a szoftverpiac, amely 11 százalékos K+F keretnöveléssel számol, mögöttük az ipari vállalatok (6,8%), majd az autógyártók (6%) következnek. Ezzel szemben a gyógyszeripari cégek mindössze 3,6 százalékkal kívánják emelni a vonatkozó költéseket.



NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Motiváció hiánnyal küzdenek az európai cégek
  GE: az üzleti vezetőknél továbbra is prioritás az innováció
  Az innováció kulcskérdés a nagy márkák számára
  Gyorsult a munkaköltségek emelkedése az EU-ban
  Három százalékkal nőtt az export, fele annyival az import
  Magasak a Ford költségei Európában
  Többet költünk az egészségünkre
  A BL-szurkolók rengeteget költenek
  Többet dolgozunk, de elégedettebbek vagyunk
  Csak a halaszthatatlanra költenek a kkv-k
  Több sonkát vettünk tavaly

További hírek ebben a kategóriában

A húsfogyasztás csökkentésére ke...
Ingatlant és gépjárművet biztosí...
A kutya a magyaroknál is teljes ...
Korábban kezdtünk vásárolni és t...