James Bond-lány a Heineken kampányában
Marketinginfo.hu - 2012-09-18 14:31
Reklám
A srmárka új, interaktív kampányában Bérénice Marlohe tűnik fel Daniel Craig oldalán, mint a "Skyfall" Bond-lánya.
Televíziós és digitális kampányt indít a Heineken, amely szeptember 21-étől kezdődik Magyarországon, a "007-Skyfall" apropójából. A "Törd fel a kódot" játékban a legújabb Bond-lány, Bérénice Marlohe küldetésre invitálja a játékosokat, akiknek különböző akadályokkal kell megküzdeniük, hogy végül kinyithassák a kampány középpontjában álló titokzatos fémtáskát. Az interaktív online kalandjáték a televíziós reklámkampánnyal egy időben indul a www.heineken.hu oldalon.
A Heineken 15 éve működik együtt a James Bond-sorozattal. A legújabb, "Törd fel a kódot" kampány havas hegyi vasútvonalak zegzugos mélyére kalauzolja a nézőket, hogy maguk is titkos ügynökké válhassanak. "James Bond magabiztos, találékony és mindig készen áll az új élményekre, így személyesítve meg a Heineken márka értékeit is." - nyilatkozta Alexis Nasard, a Heineken kereskedelmi vezérigazgatója.
A "Törd fel a kódot" kampány ötlete a Wieden + Kennedy Amsterdam reklámügynökség nevéhez fűződik, míg a tévészpot rendezője a díjnyertes holland filmes, Matthhijs Van Heijningen Jnr - írja a vállalat közleménye.
Kapcsolódó cikkek:
Tehetségeket keres a Heineken
Kiválasztotta ügynökségeit a Heineken
A 60 feletti korosztályt célozza meg a Heineken
Rendhagyó állástoborzás a Heineken-től
Új palackokkal ünnepli születésnapját a Heineken
Helyi kezdeményezések mögé állt a Heineken
Márkákon átívelő marketing stratégiát készít elő a Heineken
James Bonddal kampányol a Heineken
Heineken: a sörözés újrafeltalálása
Izgalmasabbá tenné a vásárlást a Heineken
Növelni készül prémium márkái eladásait a Heineken
Újfajta „ötlettoborzást” tart a Heineken
Mexikói-ausztrál páros nyert a Heineken versenyén
Magyar döntős a Heineken dizájnversenyén
James Bond a Heineken új kampányában
Palackdizájn-versenyt hirdetett a Heineken
|