Prospektusportál indult
Marketinginfo.hu - 2012-09-27 10:30
Kereskedelem
Új üzleti modellt mutat be az Akciokatalogus.hu
Közel egy évig tartó fejlesztés és tesztüzem után szeptembertől végleges formájában indult el Magyarország első prospektusportálja, az Akciokatalogus.hu. Az oldal jelenleg egyedüliként kínálja online formában az áruházak, kereskedelmi láncok és hipermarketek nyomtatott prospektusait. A prospektusok teljesen digitalizálva és címkézve kerültek fel, aminek köszönhetően a fogyasztók számára könnyen áttekinthető, kereshető és szűrhető a rendszer, míg a partnerek számára pontos elérési adatokat kínál - írja a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközlemény.
A közlemény szerint az Akciokatalogus.hu új szegmenst indít a magyar piacon. Az oldal személyre szabható, és területi alapon tájékoztatja a vásárlókat a közelükben lévő aktuális ajánlatokról. A felhasználók a prospektusok mellett az egyes üzletekről minden lényeges információt megkaphatnak a térképen jelölt helyüktől kezdve a nyitva tartásukig és az akciók időtartamáig. Ezen felül kedvenc termékeiket, kereskedéseiket vagy termékcsoportjaikat el is menthetik, és emailben kérhetnek értesítőt arról, ha új, számukra releváns prospektus jelenik meg.
André Mohr, az Akciokatalogus.hu alapítója szerint a magyar piacon is igény van effajta szolgáltatásra: "A statisztikák szerint a nyomtatott prospektusok több mint 50 százaléka kerül úgy a szemétbe, hogy bárki is olvasta volna őket. Sok ember egyáltalán nem szereti a postaládát kitöltő, kéretlen prospektusokat. Az Akciokatalogus.hu a leendő vásárlóknak olyan helyet kínál, ahol éjjel-nappal, kényelmesen átolvashatják az őket érdeklő kiadványokat, a kereskedők számára pedig egy teljesen új, pontosan mérhető és kevésbé környezetterhelő módszert a fogyasztók elérésére. Az oldal üzleti modellje kattintás alapú, tehát gyakorlatilag minimális a meddőszórás, és a promóciós büdzsé ezen része nem vész kárba" - mondta el az alapító.
A világon elsőkét az oldalon a prospektusokon belül az egyes termékek is kattinthatóak, aminek köszönhetően a partnerek is minden eddiginél pontosabb adatokat kapnak kiadványaik eléréséről. Ez a pontos mérhetőség lehetővé teszi, hogy az oldalt a marketingosztályok a következő promóciók tervezéséhez is felhasználják.
Kapcsolódó cikkek:
A legtöbb vásárló a szupermarketek katalógusait böngészi karácsony előtt
Divatkatalógus portál indult
|