Magyar termékek: a Lidl polcaira kikerül a termelők neve és képe
Marketinginfo.hu - 2012-11-27 10:22
Márkák
"Az átláthatóság növeli az eladhatóságot"- elgondolás jegyében a terméktranszparenciára koncentrál a Lidl.
Egyre több fogyasztó értékeli pozitívan, ha a terméket hazai termelő állította elő: ennek is köszönhető, hogy az elmúlt öt évben a Lidl 34%-ról 52%-ra emelte termékkínálatában a magyar termékek részarányát 154 hazai üzletében - olvasható az áruházlánc közleményében.
Persze van még hova fejlődni: egy biotermékeket forgalmazó bajorországi projektben a fogyasztók a termék teljes útját végigkísérhetik, ha a csomagoláson található kódot beütik egy megadott honlapon - teszik hozzá.
"Magyarországon is elindultunk ezen az úton, több hazai termelő arcával és nevével találkozhatnak vásárlóink áruházainkban, mert szeretnénk felhívni a figyelmet a minőségi hazai termékekre és azok beszállítóira, valamint mindazon hozzáadott értékekre, amelyet a magyar termékek képviselnek országhatáron innen és túl." - mondta Grósz Jenő a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke.
"A termék transzparencia nem divat, hanem jogos igény a vásárlók részéről, amire egyre nagyobb hangsúlyt kívánunk fordítani a jövőben."- hívta fel a figyelmet.
Jelenleg 202 magyar beszállító közel 700 termékével találkozhatunk a Lidl hazai áruházaiban, azaz mintegy 50%-kal több magyar termék jelent meg a polcokon az elmúlt öt év során, ezért is fontos, hogy a fogyasztók tisztában legyenek azzal, honnan származik az élelmiszer, amely a kosarukba kerül.
A németországi központú üzletlánc egyébként folyamatosan növeli a magyar termékek számát külföldön lévő áruházaiban is. "Egyre több magyar beszállítónknak tudunk külföldi piacra jutási lehetőséget is biztosítani: jelenleg 36 beszállító mintegy 106 termékével találkozhatunk a Lidl külföldi áruházaiban"- mondta korábban Grósz Jenő.
A magyar szállítók főként friss és mélyfagyasztott zöldségeket, felvágott és szalámiféléket, borokat, fagyasztott tésztaféleségeket és panírozott húsokat, olajos magvakat, illetve üdítőitalokat szállítanak ki 9 országba, közel 6 milliárd Ft értékben.
A közelmúltban startolt "Értéket őrzünk" kampány idehaza azt célozta, hogy felhívja a figyelmet a minőségi hazai termékekre és azok beszállítóira, valamint mindazon hozzáadott értékekre, amelyet a magyar termékek képviselnek országhatáron innen és túl.
Kapcsolódó cikkek:
Magyar dinnyét vesz át a Lidl
Újabb beszállítókat keres a Lidl
Csak magyar dinnyét árul a Lidl
Visszahívja rollereit a Lidl
Hosszabbított a Lidl és a Carbon Group
Még a Big Mac is lehet magyar termék
Elkészült a nemzeti élelmiszerlánc-biztonsági stratégia tervezete
A Lidl 60 százalékra emelné a magyar beszállítói arányt 2014 végére
Így kerüli meg a plázastopot az Aldi és a Lidl
Nagy-Britannia: mindenkin túltett az ALDI ünnepek előtt
Növelte a magyar termékek arányát a Lidl
Szeptembertől tényleg magyar a „magyar termék”
Új ügynökséggel dolgozik a Lidl
Magyar termékeket népszerűsítő cég alakult
Magyar termékek közös promóciója
Szerbiában terjeszkedik a Lidl
|