Az alkalmazás korábbi verzióját 60 ezren töltötték le hazánkban- közölte a társaság. Az új felületen jelenleg közel 1000 webáruház több mint 2,5 millió naponta frissített ajánlatát találhatjuk meg. Az Árukereső.hu, a budapesti központjából irányított török, bolgár, román és portugál árösszehasonlító oldalain is megújítja iOS alapú mobilalkalmazásait.
A praktikus alkalmazással nem kell mobilon bepötyögni a termék pontos nevét, elég leolvasni a vonalkódot és máris látható, hogy megéri-e megvenni a terméket az adott boltban. Az alkalmazással könnyen, pontos és friss információkhoz juthatunk a kiválasztott terméket illetően.
Az új verzióban a vásárló böngészhet a termékkategóriákban, válogathatunk a számunkra fontos szempontok, illetve tulajdonságok alapján, vagy használhatjuk a továbbfejlesztett vonalkód-felismerő funkciót, hogy bárhol könnyen megtaláljuk a legjobb árat.
Az iPhone kamerájával beolvasott vonalkód alapján pillanatok alatt azonosíthatjuk a terméket, így könnyebben és gyorsabban megtalálhatjuk a legjobb árakat. Ez különösen hasznos lehetőség műszaki cikkek vásárlásakor. Az alkalmazásban megjelenő részletes termékleírások és felhasználói vélemények is segítik a vásárlót a döntés során.
Az frissített iOS verzióban a felhasználók listát állíthatnak össze kedvenc termékeikről és láthatják a korábban megtekintett ajánlatokat is.
"A karácsonyi vásárlási lázban a magyar internetezők 88 88%-a tájékozódik online is. Ezzel az alkalmazással kényelmesen ellenőrizni tudjuk, hogy megéri-e megvenni egy terméket például egy bevásárlóközpontban, vagy érdemes-e inkább megrendelni egy webáruházból. Az előző alkalmazásunk megjelenése óta megötszöröződött a mobil eszközökről érkező forgalmunk, így elérkezettnek láttuk az időt, hogy az App-ot új funkciókkal bővítsük és kényelmesebb felhasználói élményt biztosítsunk" monda Rácz Csaba az Árukereső.hu tartalom- és szolgáltatásfejlesztési igazgatója.
Az Árukereső.hu az Allegroup csoport tagja, Magyarország piacvezető árösszehasonlító oldala, ahol 2012-es év eleji adatok szerint közel 800 webáruház több mint 1,7 millió termékét hasonlíthatja össze a portál havi több mint 2 millió látogatója. A cég budapesti központjából a magyar Árukereső.hu mellett másik négy ország piacvezető árösszehasonlító oldalait irányítják.