A 4000 főt felmérő piackuatás során, a fűszermárka megelőzte -a többi hazai márka mellett- a Coca-Cola-t, a Milkát és a Nivea-t is-
tájékoztat a croatiantimes.
"Ez egy kivételes elismerés és tisztában vagyunk vele, hogy ez a fogyasztók szívéből szól, akik bíznak a Vegeta márkában"- kommentált Marinka Akrap, a Podravka marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.
A Vegeta története 1958-ra nyúlik vissza, amikor az akkor még jugoszláv Zlata Bartl professzor, egy új fűszerkeveréket kísérletezett ki laboratóriumában. A terméket egy évvel később vezették be a piacra, majd 1967-ben - elsőként Magyarországon és Oroszországban- külföldön is árusítani kezdték. 1971-től a Vegeta további piacokon is megjelenik- úgy mint Ausztria, Svédország, Nyugat-Németország, Csehszlovákia, sőt Ausztráliába is eljutott.
1994-ben a márka megújult,, majd 2000-től kezdve Horvátországban, Magyarországon és Lengyelországban is nyitott gyárat. A többszörös Superbrand díjas márkát, 2007-ben már a világ 40 országában értékesítették.