Hírek
20229 hír az adatbázisban
A Vegeta a legerősebb brand Horvátországban
Marketinginfo.hu - 2013-02-20 10:43
Márkák

A horvát Podravka élelmiszeripari cég márkája nyerte el a legjobb brand címet déli szomszédunknál, az Ipsos Puls fogyasztói szavazásán.

A 4000 főt felmérő piackuatás során, a fűszermárka megelőzte -a többi hazai márka mellett- a Coca-Cola-t, a Milkát és a Nivea-t is- tájékoztat a croatiantimes.

"Ez egy kivételes elismerés és tisztában vagyunk vele, hogy ez a fogyasztók szívéből szól, akik bíznak a Vegeta márkában"- kommentált Marinka Akrap, a Podravka marketing és vállalati kommunikációs igazgatója.

A Vegeta története 1958-ra nyúlik vissza, amikor az akkor még jugoszláv Zlata Bartl professzor, egy új fűszerkeveréket kísérletezett ki laboratóriumában. A terméket egy évvel később vezették be a piacra, majd 1967-ben - elsőként Magyarországon és Oroszországban- külföldön is árusítani kezdték. 1971-től a Vegeta további piacokon is megjelenik- úgy mint Ausztria, Svédország, Nyugat-Németország, Csehszlovákia, sőt Ausztráliába is eljutott.

1994-ben a márka megújult,, majd 2000-től kezdve Horvátországban, Magyarországon és Lengyelországban is nyitott gyárat. A többszörös Superbrand díjas márkát, 2007-ben már a világ 40 országában értékesítették.





NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Két új nemzetközi ügyfelet szerzett a Café Communications
  A neten tájékozódunk a márkákról
  Megnyitotta első budapesti üzletét a horvát Mlinar pékség
  Magyar fűszerpaprikát vásárol a Nestlé
  Uniós oltalom alatt a szegedi paprikaőrlemény
  Jamie Oliver termékek a Spar-ban
  Fűszerekre több mint 16 milliárd forint

További hírek ebben a kategóriában

A 160. évfordulóját ünnepli Gerb...
Modern arculat a Bayer-nél
A Samsonite új projektje
Legjobb évét zárta tavaly a kecs...