Hírek
22706 hír az adatbázisban
Új közösségi logó a magyar borászoknál
Marketinginfo.hu - 2013-04-15 10:32
Design

A Magyar Turizmus Rt. bemutatta a magyar borászok új közösségi logóját, melyet kalocsai népművészeti motívum határoz meg és az új jelmondat - "Szenvedéllyel töltve" - kísér.

Az ország legnagyobb pincészete, az évente 12 millió palack bort forgalmazó Varga Pincészet az új logót már az orosz, cseh, szlovák piacokon használni is fogja értékesítésének növelése érdekében.

"Végre! - nyilatkozik Varga Péter a Varga Pincészet tulajdonos-ügyvezetője. -Végre lecseréljük a régi, erőtlen, "pöttyös" logót. Amellett, hogy az új a korábbi logónál sokkal jobb, véleményünk szerint önmagában is nagyon erős. Amikor egy országnak vagy egy közösségnek kell logót tervezni, akkor nem kitalálni kell valami újat, hanem megtalálni azt a motívumot, ami jellemző ránk és fel is ismernek róla minket külföldön. Az alkotók nagyon jó érzékkel találtak rá a magyar népművészet egy olyan motívumára, amely jellemzően magyar és jelenleg itthon és külföldön is divatban van."

Varga Péter arra kérdésre, hogy hol látja az új logó felhasználási lehetőségeit, a következőt válaszolta: "Mivel nagyon tetszik az új embléma, és nagyon jól tudunk azonosulni vele, ezért igyekszünk minél szélesebb körben és minél hamarabb hasznosítani. Alkalmazni fogjuk az új közösségi arculat elemeit idegen nyelvű honlapunkon, kiadványainkon és a külföldi kiállításokon.

Közvetlenül a termékeinken egyelőre csak a boros kartonokon tudjuk szerepeltetni, hiszen meghatározott brandeket forgalmazunk külföldön, amelyek megjelenésében egy ennyire erős és nagy méretű motívum semmiképpen nem alkalmazható. Azonban az új termékfejlesztésekben, az exportra szánt boroknál mindenképpen fel fogjuk használni az új arculat elemeit. Ez az új szimbólum lehetőséget ad arra, hogy a magyar borexportban kialakuljon egy nemzeti közösségi brand.




NYOMTATÁS       FÓRUM       KÜLDÉS E-MAILBEN      
Kapcsolódó cikkek:

  Kihirdették a Borászok Borásza díj idei döntőseit
  Megvan az Év Pincészete
  A reptereken különösen sikeres a helyi termék promóció
  A marketing a kulcs a borászat sikeréhez
  Továbbra is felszálló ágban a turizmus
  A Magyar Turizmus Zrt. logóját festik fel a Hungaroringre
  A gasztronómiára építhetnénk turizmusunkat

További hírek ebben a kategóriában

Jön a hideg, viselj stílusos fej...
A falmatricákat nemcsak a falra ...
Milyen dísz kerüljön a falra és ...
Tűnjön ki a termékével fémgőzölé...